حالت تاریک
ایستادگی نیروهای مسلح ایران در مقابل ظلم
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی مطرح کرد:

ایستادگی نیروهای مسلح ایران در مقابل ظلم

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به ایستادگی نیروهای مسلح ایران در مقابل ظلم بین‌الملل، گفت: ارتش مکتبی و اسلام‌شناس همچنان ایجاب می‌کند در مسیر ولایت‌الله به راه خودش ادامه دهد.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با یگان‌های ارتش مستقر در خراسان جنوبی گفت: آنچه که در سرنوشت ایران و جهان در انقلاب رقم خورد و از وعده‌های خدا و رسول(ص) بوده است تحقق پیدا خواهد کرد. 

وی با اشاره به اینکه نقش ارتش را نمی‌توان پنهان کرد، افزود: سوابق قبل از انقلاب هم حاکی از این بود که سرنوشت آینده مبهم است و امرای ارتش قبل از انقلاب وابسته به بیرون بودند اما پیکره ارتش که بچه‌های همین مردم بودند با ریسک و توکل در این جهت موضع گرفتند و به انقلاب پیوستند. 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: پیوستن ارتش به امام خمینی(ره) در سرنوشت انقلاب اسلامی نقش بسیاری داشت و از آن کارهای خالصانه بود.

عبادی یان کرد: این اقدام زمینه ابتدایی نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی بود که اجرش را فقط خدا می تواند بدهد که در چنان شرایطی کار بزرگی را انجام دادند.

وی تأکید کرد: ارتش مکتبی و اسلام‌شناس همچنان ایجاب می‌کند در مسیر ولایت‌الله به راه خودش ادامه دهد چون انواع و اقسام موانع در این مسیر در پیش است که جز با تبعیت و همراهی با ولایت و امام نمی‌توان حل کرد. 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران خاری در چشم دشمنان است، افزود: ۴۶ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و روز به روز بر معنویت ارتش جمهوری اسلامی و هدفمند بودن در سیر الی‌الله افزوده می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز تمام جهان زیر سلطه تفکر زشت و شرک‌آمیز لیبرال دموکراسی غرب است که مداوم در حال جنایت هستند، گفت: فقط قدرت است که می‌تواند آنان را سر جای خود بنشاند.

وی تأکید کرد: امروز نیروهای مسلح مکتبی جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت در مقابل ظلم بین‌الملل ایستاده‌اند.

انتهای خبر/10

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از