حالت تاریک

عملیات احداث مجتمع خدماتی‌رفاهی در فردوس آغاز شد

عملیات احداث مجتمع خدماتی‌رفاهی در فردوس آغاز شد

عملیات اجرایی مجتمع کارگاهی، خدماتی و رفاهی امروز یکشنبه با حضور استاندار خراسان جنوبی در شهرستان فردوس آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، جواد قناعت امروز یکشنبه برای گرامیداشت هفته فردوس به این شهرستان سفر کرده و برنامه‌های خود را با غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای بهشت اکبر با حضور جمعی از مدیران استانی و شهرستانی آغاز کرد.

استاندار خراسان جنوبی در جریان سفر به شهرستان فردوس کلنگ احداث مجتمع کارگاهی، خدماتی و رفاهی حاج ابراهیم ابراهیمی را به زمین زد. این مجتمع توسط بخش خصوصی و در قالب یک باب جایگاه سوخت، ۴۰ واحد خدماتی رفاهی و ۴۰۰ واحد کارگاهی صنوف آلاینده احداث می‌شود.

احداث این واحد کارگاهی، خدماتی و رفاهی، زمینه اشتغال هزار و ۲۵۰ را فراهم می‌آورد و پیش‌بینی می‌شود احداث این مجتمع به ۶۵۰ میلیارد تومان و سرمایه‌گذاری نیاز داشته باشد.

افتتاح همزمان پروژه‌های ارتقاء سایت همراه 4G 

در ادامه با حضور استاندار خراسان جنوبی پروژه‌های ارتقای سایت همراه ۴G روستایی فردوس به صورت همزمان  در روستای چاهنو به بهره‌برداری رسید.

پروژه ارتقای سایت همراه ۴G در چهار روستای شهرستان فردوس اجرا شده و جمعیت برخوردار از مزایای این پروژه‌ها، هزار و ۴۲ نفر اعلام شده است. اجرای این پروژه‌ها ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه به همراه داشته است.

بازدید استانداراز کارخانه فرآوری مس سولفیدی فردوس

 قناعت در ادامه برنامه‌های سفر خود به شهرستان فردوس از روند اجرای کار در پروژه در حال احداث کارخانه کنسانتره مس سولفیدی هم بازدید کرد.

مراسم عملیات اجرایی کارخانه فرآوری مس سولفیدی در روستای کجه، شهریورماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد و در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این واحد فرآوری کانی‌های معدن با زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع در زمینی به مساحت ۴۳۰  هزار مترمربع در جوار معدن مس پلوند با حجم ذخیره یک ‌میلیون و ۳۰۰ هزار تن در حال احداث است.

اشتغال مستقیم این واحد تولیدی ۸۰ نفر و ظرفیت تولید سالانه آن هزار و ۵۰۰ تن کاتد مس و ۱۰ هزار تن مس سولفیدی است.

به منظور اجرای طرح فرآوری مس چاه پلوند ۲۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

انتهای خبر/10

عملیات احداث مجتمع خدماتی‌رفاهی در فردوس آغاز شد
عملیات احداث مجتمع خدماتی‌رفاهی در فردوس آغاز شد
عملیات احداث مجتمع خدماتی‌رفاهی در فردوس آغاز شد

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از