حالت تاریک
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی:

عوارض مالیات بر ارزش‌افزوده برای‌تکمیل زیرساخت‌ها هزینه شود

عوارض مالیات بر ارزش‌افزوده برای‌تکمیل زیرساخت‌ها هزینه شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: عوارض پرداختی به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید برای تکمیل زیر ساخت‌های مورد نیاز حوزه شهری و روستایی هزینه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، علیرضا عباس‌زاده امروز چهارشنبه در جلسه تخصیص و هزینه کرد عوارض مالیات برارزش افزوده در استان، گفت: سال گذشته از محل مالیات برارزش افزوده ۱۴۹ میلیارد تومان به روستاهای استان تخصیص یافته که باید برای تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز هزینه شود .

وی با اشاره به اینکه مدیرکل روستایی استانداری با ابلاغ این مورد به فرمانداری‌ها، در این خصوص به شکل متمرکز اقدام کند، افزود: امور عشایری استان برنامه پیشنهادی خود را برای هزینه‌کرد ۶۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده از این محل را برای سال جاری به معاونت عمرانی استانداری ارائه کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال جاری حدود ۳۰۰ میلیارد تومان از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌های استان پرداخت می شود، عنوان کرد: اداره کل امور شهری استانداری برنامه خود را برای هزینه‌کرد این مبلغ توسط شهرداری‌های خراسان جنوبی ارائه کند.

عباس‌زاده  تصریح کرد: چون مبلغ مالیات بر ارزش افزوده قابل توجه است، می‌بایست برای تکمیل پروژه‌های زیرساختی در شهرها و روستاها هزینه شود.

به گفته وی؛ با ارائه اطلاعات لازم درخصوص پروژه‌هایی که از این محل احداث می‌شوند، مردم متوجه می‌شوند که مالیات‌های پرداختی در چه مواردی هزینه می‌شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: دهیاری‌ها عوارض دریافتی از محل مالیات بر ارزش افزوده را در بخش‌های مختلف زیرساختی، درمان و ... هزینه کنند.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از