حالت تاریک
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی:

فراخوان ثبت‌نام جشنواره اتفاق آغاز شد

فراخوان ثبت‌نام جشنواره اتفاق آغاز شد

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت:ثبت‌نام جشنواره اتفاق که در آن از سمن‌های برتر استان و کشور قدردانی می‌شود شروع شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، علی ربیعی گفت هدف از جشنواره اتفاق را شناسایی و معرفی سمن‌های جوانان دارای دستاوردهای ممتاز و تجربه موفق و از آنها و همچنین ایجاد زمینه مناسب برای آشنایی دستگاه‌های دولتی و غیردولتی با توانمندی و ظرفیت‌های سمن های جوانان است. 

وی افزود: این رویداد در دو مرحله استانی و ملی و در دو بخش رقابتی به منظور تجلیل از سمن‌های برتر و نمایشگاهی به منظور نمایش دستاوردهای سمن‌های جوانان برگزار خواهد شد.

 ربیعی افزود: مرحله استانی این جشنواره در مرکز استان و در طول هفته مشارکت‌های اجتماعی در سال جاری (۲۰ تا ۲۷ مرداد) و مرحله ملی در نیمه دوم سال خواهد بود.  

مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه سمن های دارای مجوز و فعال استان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند،افزود: ارزیابی سمن‌ها بر اساس دو دسته شاخص‌های عمومی شامل مدیریت مالی، مشارکت، سازمان و مدیریت، بروندادها و تاثیرگذاری و شاخص های اختصاصی شامل طرح ها و برنامه ها، برگزاری کارگاه های دانش افزایی و عضویت در شبکه های تخصصی سمن‌های جوانان صورت خواهد گرفت. 

وی در پایان یادآور شد: بر اساس زمان بندی اجرای مرحله استانی جشنواره ۲۰ تیر تا ۵ مرداد ثبت نام و تکمیل فرم خوداظهاری توسط دبیران سمن‌ها، ۹ تا ۱۵ مرداد بررسی و انتخاب سمن های برتر توسط کمیته داوری استان، ۲۰ تا ۲۷ مرداد برگزاری نمایشگاه توانمندی سمن‌های استان و برگزاری مراسم تجلیل از سمن های برتر همچنین سمن های برگزیده استان ضمن دریافت جوایز نقدی، به وزارت ورزش و جوانان معرفی خواهند شد تا در جشنواره و نمایشگاه ملی که در نیمه دوم سال برگزار خواهد شد نیز حضور داشته باشند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از