حالت تاریک
واکنش‌ها به برخوردقاطع کشف‌حجاب در دهکده گردشگری بادامشک؛

فعالان فضای‌مجازی از اجرای حکم‌ دستگاه‌قضایی حمایت کردند

فعالان فضای‌مجازی از اجرای حکم‌ دستگاه‌قضایی حمایت کردند

به دنبال هنجارشکنی و بی توجهی به تذکرات برای رعایت حجاب در دهکده گردشگری بیرجند دستگاه قضا بابرخورد قاطع حکم تعطیلی را صادر کرد که علاوه بر عموم شهروندان با حمایت از سوی کاربران فعالان مجازی را به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، خبر تعطیلی دو غرفه مجموعه گردشگری در پی هنجارشنکی‌های مکرر و کشف حجاب و پس از تذکرهای مکرر، به دستور مقام قضایی واکنش‌های بسیاری را از سوی شهروندان به خصوص فعالان مجازی داشت آنها از این اقدام دستگاه قضایی حمایت کردند و خواستار تدوام این گونه برخوردها را در سایر مکان‌ها هم داشتند.

کاربری نوشته بود : این‌جا جمهوری اسلامی ‌ایران است، اینجا جای عیاشی نیست، اجازه نمیدیم به اسم تفریح گند بزنید به بنیادهای خانواده ممنون از دستگاه قضایی کار فرهنگی بجای خود اما حساب هنجارشکن با تعزیره بهتون هشدار دادن، تذکر دادن ولی خب گوشی که نشنوه رو باید پیچوند.

 کاربر دیگری نوشته بود: خدا را شکر برخی غرفه‌های بادامشک که جولان برخی لات‌ها شده بود پلمپ شد گویا چند بار به این غرفه‌ها تذکر داده شده بود اما توجهی نکرده بودند خانواده‌های زیادی را می‌شناسم که به دلیل عدم رعایت برخی هنجارها وبی اخلاقی‌ها دیگر قید بادامشک را زده بودند بی‌اخلاقی چند عیاش و لات بازی برخی آزادی خانواده‌ها را محدود می کنند. آن شالله دیگه تکرار نشه که همه بتونن استفاده کنن از همه امکانات شهرمون.

کاربر دیگری هم با حمایت از برخورد با این بی اخلاقی نوشت: گردشگری و تفریح که فقط برای چند جوان عیاش باشد به چه درد می‌خورد؟! حتی در برخی از غرفه‌ها نمی‌‌شه خانوادگی رفت. حالا هر کی خربزه می‌خوره باید پای لرزشم هم بشینه

تعداد دیگری از کاربران هم در تایید این نظرات دست به قلم شدند کاربری نوشت: نمی‌دونم چرا فهمیدن مفهوم مکان عمومی برا عده‌ای سخته واقعا من آدم اجتماعی دوست دارم با آرامش لذت ببرم از فضا، نه این‌که همش دغدغه اینو داشته باشم که ۳ تا آدم ولگرد هر لحظه از خود بیخود بشن و تعرضی انجام بدن.... 

کاربر دیگری هم‌ نوشت: تفریح و گردش برای ی تعدادی عیاش فایده نداشت دیگه ... مسئولین هم البته دیر اقدام کردین کل ماه رمضون به رقص و عیاشی گذروندن

کاربر دیگری نیز نوشت این رفتارهای هنجار‌شکن‌در ماه رمضان اصلا پذیرفته نیست و در جاری دیگر هم نوشته شده بود هر چند دیر اما باز هم تشکر.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی هم در فضای مجازی نوشت: قاطعیت مراجع ذیربط در برخورد با ناهنجاری‌های مدیریت شده اخیر قابل تقدیر است.

 سلامت معنوی جامعه و آرامش اذهان عمومی بدون شک از مصادیق حقوق اجتماعی بوده و‌در کنار اقدامات ایجابی، تلاش برای ایجاد فضای متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی ضروری است.

کاربری هم با تایید این مطلب نوشت: بارک‌الله هر کس به هر نحوی می‌تواند باید روشنگری کند باید موضع خود را در مقابل ناهنجاری بدون ترس از رای آوری سال‌های آینده و.... که روش سیاستمدارانه بدانید باید اعلام کنند فاتحه آن رای آوری را باید خواند که در مقابل ناهنجاری‌ها بخواهید ساکت بمانید.

فعالان فضای‌مجازی از اجرای حکم‌ دستگاه‌قضایی حمایت کردند
فعالان فضای‌مجازی از اجرای حکم‌ دستگاه‌قضایی حمایت کردند
فعالان فضای‌مجازی از اجرای حکم‌ دستگاه‌قضایی حمایت کردند
فعالان فضای‌مجازی از اجرای حکم‌ دستگاه‌قضایی حمایت کردند

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از