حالت تاریک

محموله کمک‌های خراسان‌جنوبی به سیستانوبلوچستان ارسال شد

محموله کمک‌های خراسان‌جنوبی به سیستانوبلوچستان ارسال شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی از ارسال محموله جدید کمک‌های استان به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان» و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ محمدعلی آخوندی روز سه‌شنبه در این باره اظهار کرد: این محموله به محض اتمام بارگیری، امروز به سیستان و بلوچستان اعزام می‌شود.

وی با بیان اینکه این محموله شامل ماشین‌آلات سنگین است، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، یک دستگاه بولدوزر، یک دستگاه لودر و یک دستگاه تانکر آبرسانی به سیستان و بلوچستان اعزام می‌شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی افزود: هم‌افزایی و همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شرکت آب و فاضلاب و شرکت آب منطقه‌ای را در راستای تأمین این ماشین‌آلات مؤثر است.

آخوندی با اشاره به ارتباط مستمر ستاد مدیریت بحران خراسان جنوبی با سازمان مدیریت بحران کشور و مدیران استان سیستان و بلوچستان در راستای تأمین نیازهای مناطق سیل‌زده یادآور شد: پیگیری‌ها برای تأمین و اعزام نیازهای اعلام شده ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ارسال کمک‌های جمعیت هلال احمر استان به سیستان و بلوچستان از چند روز قبل آغاز شده است گفت: اعزام ۱۴ تیم امدادگر به ظرفیت ۵۴ نیروی تخصصی و اعزام هزار تخته پتو، ۳ هزار و ۸۰۰ بسته غذایی و ۵ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم نایلون از جمله اقدامات صورت گرفته در این راستا است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی افزود: هفت دستگاه خودروی پیکاپ، سه دستگاه کامیونت، سه دستگاه هایلوکس، یک دستگاه کامیون و یک دستگاه تریلی نیز از طریق جمعیت هلال احمر استان به مناطق سیل‌زده اعزام شده و امدادرسانی‌ها همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از