حالت تاریک

معلولان زیرکوه با استلام پرچم بارگاه‌رضوی آرام گرفتند

معلولان زیرکوه با استلام پرچم بارگاه‌رضوی آرام گرفتند

معلولان ذهنی مرکز آموزشی و توانبخشی طلوع شهرستان زیرکوه با استلام پرچم متبرک بارگاه رضوی آرام گرفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، کاروان خادمان حرم رضوی در قالب جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید» به مناسبت دهه کرامت با پرچم حرم مطهر امام رضا(ع) به عیادت مددجویان مرکز آموزشی و توانبخشی طلوع شهرستان زیرکوه آمدند.

کاروان خادمان بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الائمه و حاملان پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) در جمع دختران مرکز آموزشی و توانبخشی طلوع زیرکوه حضور یافتند که در این دیدار تمامی دختران بهزیستی به نیابت از  زیارت ضریح مقدس و مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) متمسک به پرچم آستان نورانی رضوی شدند.

مدیحه سرایی توسط مداح اهل بیت(ع) و اجرای سرود توسط معلولان مجموعه و مراسم پرچم‌گردانی و توزیع متبرکات رضوی از دیگر برنامه‌های این مراسم شوق‌انگیز بود.

معلولان ذهنی با چشمانی گریان و دلی آکنده از مهر و دلدادگی پرچم حرم مطهر را زیارت و به آغوش کشیدند تا التیام دردهای خاموش آنها بوده باشد. 

در این مراسم خادمان حرم رضوی حاضر در برنامه ضمن قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) در خصوص دهه کرامت و شأن و مقام امام هشتم و حضرت فاطمه معصومه(س) مطالبی را عنوان کردند که این  مراسم معنوی با اهدای تبرک به دختران خاتمه یافت.

ادای احترام انتظامی زیرکوه به پرچم رضوی

همچنین خدام حرم رضوی در فرماندهی انتظامی شهرستان زیرکوه حضور یافتند و پرسنل پایور و وظیفه با ادای احترام و سلام نظامی به احترام پرچم متبرک ملکوتی امام هشتم(ع) ایستادند.

حضور نیروهای نظامی و انتظامی با اشک شوق و شور و شعف نشان از عمق ارادت آنها به خاندان اهل بیت(ع) به ویژه امام رضا(ع) دارد.

کاروان زیرسایه خورشید با حضور در انتظامی زیرکوه شور و شعفی به آن داده و گویی با کبوتران حرم دل‌هایشان به مشهدالرضا پرواز کرده و امروز نیز این مکان به گوشه‌ای از حرم حضرت عشق تبدیل شد و ندای رضا رضا دوستداران اهل البیت از شرق ایران به گوش می‌رسد و دل‌ها همه روانه رواق رضا(ع) شده است.

دوستداران امام رئوف(ع) و نیروهای انتظامی با زمزمه صلوات خاصه به آن حضرت ارادت و اخلاص خود را به خاندان پاک و مطهر رسول(ص) بیان داشتند.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از طرح نور فراجا، پرچم برای زیارت میان پرسنل نیروی انتظامی گردانده و عطر رضوی پخش و هدایای متبرک رضوی میان حاضران توزیع شد.

انتهای خبر/10

معلولان زیرکوه با استلام پرچم بارگاه‌رضوی آرام گرفتند

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از