حالت تاریک
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی:

نظارت بر حوزه آرد و نان‌ تشدید شود

نظارت بر حوزه آرد و نان‌ تشدید شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: نظارت بر حوزه آرد و نان استان تشدید شود

به گزارش «خاورستان»، جواد اشرفی با بیان این موضوع در نشست مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان که با موضوع بررسی آخرین وضعیت حوزه آرد و نان استان صورت گرفت، اظهار کرد: یکی از  موارد مهم در حوزه آرد و نان، بحث نظارت است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مکلف است دفتر رصد و پایش عملکرد خبازی‌ها که با متولی‌گری بانک سپه می‌باشد را ظرف دو روز آینده در استان فعال کند.

به گفته وی؛ این دفتر، ضمن رصد و پایش اطلاعات بصورت دقیق، متخلفین را به دستگاه‌های نظارتی معرفی کند.

معاون استاندار با تأکید بر اینکه درخصوص تأمین سهمیه آرد خبازی‌های استان هیچگونه دغدغه‌ای وجود ندار، بیان داشت: با توجه به تمهیدات صورت گرفته، سهمیه آرد استان کسر نشده و شرکت غله می‌بایست موضوع را به شهرستان‌ها در خصوص سهمیه اعلام کند.

اشرفی با ذکر این نکته که این مسئله نافی نظارت و برخورد با متخلفین نمی‌باشد، متذکر شد:  سهمیه در اختیار کمیته استانی و شهرستانی است و  بایستی نظارت بر چرخه و فرآیند توزیع آرد با دقت بیشتری توسط کمیته‌های شهرستانی صورت گیرد و مردم نبایستی متضرر گردند.

وی در پایان بر پیگیری هرچه سریعتر اداره کل غله و متقاضی برای اخذ مجوزهای لازم درخصوص راه‌اندازی کارخانه آرد زرین فردوس تأکید کرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از