حالت تاریک

همت خیران بیرجندی گرمابخش خانه‌های نیازمندان شد

همت خیران بیرجندی گرمابخش خانه‌های نیازمندان شد

مراسم اهدای ۳۰۰ دستگاه لوازم گرمایشی و‌ ۳۰۰ سبد غذایی به مددجویان منطقه یک بیرجند به همت خیرین و مراکز نیکوکاری در تعامل و هم افزایی با کمیته امداد شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، محمد مهران‌پور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)‌ منطقه یک بیرجند در حاشیه آئین اهدای این اقلام گفت: به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) رزمایش کمک‌های مومنانه با اهدای ۳۰۰ بخاری و‌ ۳۰۰ سبد غذایی و‌ در مجموع به‌ ارزش حدود ۹۰۰ میلیون تومان برگزار شد. 

وی با اشاره به این که این اقلام بین خانواده‌های نیازمند ساکن ۱۷ شهریور و حاشیه شهر بیرجند توزیع می‌شود افزود: اعتبار مورد نیاز برای تهیه لوازم گرمایشی از طریق کمیته امداد با هم افزایی مراکز نیکوکاری شهید تندگویان، لبخند فرشتگان، هلال‌احمر، بسیج محلات و دادگستری تامین شده است.

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) منطقه یک بیرجند ادامه داد: در مدت ۸ ماهه امسال ۸۹۰ میلیون تومان به صورت نقدی، ۸/۵ میلیارد تومان به صورت کالا و ۳۰۰ میلیون تومان خدمات بهداشتی و درمانی با همکاری مراکز نیکوکاری به نیازمندان کمک شده است. 

به گفته مهران‌پور نیازهای خانواده‌های مورد حمایت توسط شبکه‌ای از مددکاران حرفه ای در مجموعه کمیته امداد امام(ره) رصد و با همت خیرین، مراکز نیکوکاری و اعتبارات تخصیص یافته برطرف می شود.

تقدیر از مراکز نیکوکاری برتر شهرستان بیرجند با حضور مسئولان کمیته امداد استان و شهرستان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از