حالت تاریک
همزمان با هفته دولت انجام شد؛

پایداری آب در ۱۲ روستای شهرستان زیرکوه

پایداری آب در ۱۲ روستای شهرستان زیرکوه

طی مراسمی در پنجمین روز از هفته دولت از پروژه حفاری، تجهیز و بهره برداری از چاه آب شرب شماره ۲ آهنگران شهرستان زیرکوه بهره برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، در پنجمین روز از هفته دولت، پروژه حفاری، تجهیز و بهره برداری از چاه آب شرب شماره ۲ آهنگران با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل آبفای استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

حفاری و پمپاژ چاه به عمق ۱۶۰ متر، تأمین اتصالات و تابلوی برق و تجهیز چاه با لوله‌های آبده به طول ۱۵۰ متر، ساخت ساختمان سرچاه به مساحت ۱۲ متر مربع، محوطه سازی به میزان ۳۰۰ متر و برق رسانی چاه به طول ۱۰۰۰ متر برای بهره برداری از ۱۲ روستای مجتمع با بهره‌مندی ۹۶۲ خانوار و جمعیت ۳ هزار و ۸۹۰ نفر از مشخصات این پروژه است.

همچنین افتتاح چمن مصنوعی روستای مهمانشهر با اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان جهت بهره مندی ۱۰۰ خانوار، افتتاح پروژه توسعه شبکه پوشش تلفن همراه و اینترنت پر سرعت روستایی uso مهمانشهر با اعتبار ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان جهت بهره‌مندی ۱۰۰ خانوار ساکن در مهمانشهر و روستاهای مجاور، افتتاح پروژه تأمین زیرساخت‌های برق و گاز مسکن ملی شهر حاجی آباد با اعتبار ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان جهت بهره مندی ۱۶۰ خانوار، کلنگ زنی پروژه احداث پل ورودی شهر حاجی آباد (محور حاجی آباد- آبیز) با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان و کلنگ زنی ساختمان بخشداری شاسکوه با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های هفته دولت در شهرستان زیرکوه بود. منبع : خبرگزاری زیرکوه 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از