حالت تاریک
کمک ۴۲‌ میلیارد‌ی به مستاجران نیازمند خراسان‌جنوبی
معاون کمیته‌امداد خبر داد:

کمک ۴۲‌ میلیارد‌ی به مستاجران نیازمند خراسان‌جنوبی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی‌ (ره) خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال حدود ۴۲ میلیارد تومان به اجاره‌نشین‌های نیازمند کمک شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» به نقل از  روابط و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، سید رضا حسینی گفت: تامین هزینه‌های ودیعه و اجاره بهای مسکن مددجویان از اولویت‌های این نهاد برای ایجاد آرامش در کانون گرم خانواده‌هاست.

وی با اشاره به کمک ۴۲ میلیارد تومانی این نهاد به مستاجران نیازمند از ابتدای امسال افزود: به منظور کاهش نگرانی‌ها و کمک به رفع مشکلات مسکن مددجویان تحت حمایت امداد، ۸۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض در قالب اجاره‌بها به یک هزار و ۹۶ خانوار مددجو پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته‌امداد استان ادامه داد: هم‌چنین به ۵۸۴ خانواده مددجو تسهیلات ودیعه مسکن به صورت قرض‌الحسنه از محل اعتبارات منابع بانکی به مبلغ ۴۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

حسینی تاکید کرد: یکی از نیازهای مهم خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، داشتن مسکن مناسب است تا زمینه زندگی آرام برای خانواده مددجو فراهم شود.

وی افزود: هر سال تعدادی از مددجویان با بهره‌مندی از حمایت خیران و نیکوکاران و با ارائه بسته‌های حمایتی کمیته امداد، صاحبخانه شده و یکی از دغدغه‌های اساسی آنها برطرف می‌شود.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از