حالت تاریک

گرامیداشت شهدای دولت در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

گرامیداشت شهدای دولت در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

مراسم محوری گرامیداشت شهدای دولت فردا در مرکز خراسان جنوبی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با صدور بیانیه ای از عموم مردم استان برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آورد.

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به شرح زیر است:

  بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تروریستی انفجار دفتر نخست‌وزیری و به شهادت رسیدن مظلومانه شهیدان عزیز رجایی و باهنر در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ به دست ناپاک منافقان کوردل و پرورش‌یافته شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار سندی متقن از مظلومیت مردم مسلمان ایران در مقابل تروریسم بین‌الملل و حجتی آشکار از جنایات دشمنان نظام و خیانت ایادی داخلی آنان علیه ملت بزرگ ایران است.

شهدای عالیقدر رجایی، باهنر و رئیسی از مدیران و مسئولان تراز انقلاب اسلامی بودند که با ولایتمداری، وفاداری به اسلام و انقلاب و درک صحیح از شرایط کشور، خدمتگزاری بی‌منت به مردم مسلمان ایران به‌ویژه اقشار ضعیف و محروم جامعه را در اولویت اول کارهای خویش قرار دادند و با برافراشتن پرچم عدالت‌خواهی، ساده‌زیستی و دوری از اشرافی‌گری تمام تلاش خویش را در راه خدمت صادقانه و بی‌چشمداشت و رفع مشکلات مردم قرار دادند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دولت به‌ویژه شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی و تبریک هفته دولت، از عموم مردم انقلابی و شهید پرور استان دعوت کرد با حضور گسترده و باشکوه خود در ویژه مراسم هایی به مناسبت تجلیل و گرامیداشت شهدای والامقام هشتم شهریور و شهدای عزیز خدمت در سطح استان برگزار می‌شود؛ با آرمان های والای شهداء تجدید میثاق نمایند.

مراسم محوری گرامیداشت شهدای دولت در بیرجند، روز چهارشنبه هفتم شهریور 1403 ساعت 09:30 صبح در محل مسجد امام حسین(علیه السلام) برگزار خواهد گردید.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از