حالت تاریک

۱۲۲ مدرسه خراسان‌جنوبی، میزبان مهمانان نوروزی

۱۲۲ مدرسه خراسان‌جنوبی، میزبان مهمانان نوروزی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ۱۲۲ مدرسه با ۸۶۰ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در این استان پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، سید علیرضا موسوی‌نژاد روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۱۳ پایگاه در ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی برای پذیرش مهمانان نوروزی تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام اینترنتی برای اسکان نوروزی فرهنگیان از ۲۰ اسفند در سامانه eskan.medu.ir آغاز می‌شود، گفت: پذیرش حضوری از ۲۸ اسفند است که تا ۱۳ فروردین سال آینده ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به تدارک ۱۲۲ مدرسه با ۸۶۰ کلاس درس برای میزبانی از مسافران نوروزی در استان، ادامه داد: اسکان در کلاس‌ها به شکل ویژه، نوع «الف» و نوع «ب» با تعرفه متفاوت خواهد بود.

موسوی‌نژاد امکانات در کلاس‌های «ویژه» را شامل تختخواب، یخچال و تلویزیون اعلام کرد و افزود: کلاس‌های نوع «الف» بدون تخت اما دارای یخچال و تلویزیون است.

به گفته وی، در کلاس‌های نوع «ب» تختخواب وجود ندارد، یخچال و تلویزیون نیز عمومی است.

مدیرکل آموزش و‌ پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: سال گذشته بیش از ۲ هزار خانواده در ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان پذیرش شدند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از