حالت تاریک

۱۳۰دانش‌آموز خراسان‌جنوبی به اردوی راهیان نور اعزام شدند

۱۳۰دانش‌آموز خراسان‌جنوبی به اردوی راهیان نور اعزام شدند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: اولین کاروان دانش‌آموزی راهیان نور خراسان جنوبی در سال جاری شامل ۱۳۰ دانش‌آموز دختر عازم مناطق عملیاتی دفاع مقدس شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خاورستان، سید علیرضا موسوی‌نژاد روز یکشنبه در حاشیه مراسم اعزام این دانش‌آموزان که در بوستان شهدای گمنام بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری ۵۵۰ دانش‌آموز دختر از خراسان جنوبی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند که اولین کاروان به ظرفیت ۱۱۰ نفر امروز راهی مناطق عملیاتی شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: پنج کاروان از دانش‌آموزان دختر به استعداد هر کاروان سه اتوبوس راهی استان خوزستان می‌شوند که اعزام کاروان‌ها از امروز ۲۸ آبان شروع شد و تا ۲۱ آذرماه ادامه دارد.

وی بیان کرد: این کاروان‌ها در ۶ روز از یادمان‌های دوران دفاع مقدس بازدید می‌کنند و از برنامه‌های فرهنگی و معنوی بهره‌مند می‌شوند.

موسوی‌نژاد ادامه داد: امسال یک روز از سفر راهیان نور به راهیان پیشرفت اختصاص داده شده که دانش‌آموزان از واحدهای صنعتی بزرگ هم بازدید خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: این دانش آموزان پایه دهم نظری و دوازدهم کار دانش و فنی و حرفه‌ای هستند.

وی افزود: هزینه اعزام دانش‌آموزان با مشارکت سپاه انصارالرضا(ع) و آموزش و پرورش خراسان جنوبی تامین شده البته دانش‌آموزان هم در تامین هزینه مشارکت جزئی داشته‌اند.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه سال گذشته ۳۰۰ دانش آموز از خراسان جنوبی به راهیان نور اعزام شدند گفت: اعزام دانش آموزان پسر هم از بهمن‌ماه در استان آغاز خواهد شد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از