حالت تاریک
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی خبر داد:

بهره‌برداری از 4 مجتمع آبرسانی خراسان‌جنوبی در هفته بسیج

بهره‌برداری از 4 مجتمع آبرسانی خراسان‌جنوبی در هفته بسیج

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در هفته بسیج امسال مجتمع آبرسانی باغستان و فتح‌آباد در شهرستان فردوس، مجتمع آبرسانی نوده از شهرستان سرایان و شهرک فرهیختگان در شهر بیرجند به بهره‌برداری می‌رسد.

مهدی هنری، مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در گفتگو با خاورستان، با اشاره اینکه در قالب تفاهم‌نامه‌ای که با قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) سال گذشته منعقد شد، عملیات آبرسانی به ۱۲۱ روستا در دستور کار قرار گرفت، اظهار کرد: در همین راستا بسیج سازندگی خراسان جنوبی عملیات اجرایی آبرسانی به هشت شهرستان خراسان جنوبی را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد:عملیات آبرسانی به روستاهای هدف سه شهرستان مرزی درمیان، نهبندان و سربیشه نیز در مرحله اول با قرارگاه شهید ناصری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

 هنری با اشاره به اینکه میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های آبرسانی در دست اجرای خراسان جنوبی بیش از ۶۳ درصد است، تصریح کرد: البته بخشی از پروژه‌ها بعد خارج از لیست اولیه اعلام شد که خارج از برنامه در حال اجرا است که با احتساب آن، در مجموع ۷۱ درصد پیشرفت فیزیکی داریم.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در ادامه اعتبار اولیه برای اجرای پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان را ۲۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون عملیات اجرای ۴۷ روستا به اتمام رسیده است.

وی از افتتاح چهار مجتمع آبرسانی در باغستان و فتح‌آباد شهرستان فردوس، مجتمع آبرسانی نوده از شهرستان سرایان و شهرک فرهیختگان در شهر بیرجند همزمان با هفته بسیج در آذرماه امسال خبر داد.

هنری خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده اگر بتوانیم باقی مانده منابع اعتباری پروژه‌ها را در مرحله اول جذب کنیم تا پایان امسال می‌توانیم همه پروژه‌های آبرسانی را به اتمام برسانیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از