حالت تاریک

اکران فیلم سینمایی شماره ۱۰ در خراسان جنوبی

اکران فیلم سینمایی شماره ۱۰ در خراسان جنوبی

رئیس امور سینمایی حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، اکران فیلم «شماره 10» همزمان با سراسر کشور در سینما بهمن بیرجند آغاز همچنان ادامه دارد.

به گزارش خاورستان، حسین واحدی امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس، اکران فیلم «شماره 10» همزمان با سراسر کشور در سینما بهمن بیرجند آغاز شد.

 

 رئیس امور سینمایی حوزه هنری خراسان جنوبی ادامه داد: فیلم «شماره 10» در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته است و این فیلم با موضوع دفاع مقدس تهیه شده و بر اساس داستان‌های واقعی ساخته و تولید شده است.

 

وی در ادامه گفت: موضوع این فیلم در خصوص فردی به نام استوار اکبری است که در سال های پایانی جنگ به اسارت نیروهای عراقی در می‌آید و تصمیم می‌گیرد تا در مسیر انتقال به اردوگاه فرار کند.

 

واحدی با بیان اینکه فیلم «شماره 10» دارای داستانی جذاب است، افزود: امیدواریم نهادهای فرهنگی جهت تولید این نوع آثار ارزشی به میدان بیایند و جوانان و نوجوانان را جهت تماشای این آثار ترغیب کنند.

 

رئیس امور سینمایی حوزه هنری خراسان جنوبی بیان کرد: این فیلم می‌تواند در جهت بیان ارزش‌ها تاثیرگذاری خوبی بر روی جوانان و نوجوانان داشته باشد.

 

به گفته وی، حوزه هنری با همکاری سینما بهمن آمادگی برای اکران سیار این فیلم را دارد و علاقمندان می توانند با شماره 09364934421 جهت اکران سیار تماس بگیرند تا برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

 

واحدی در پایان گفت: اگر حمایت رسانه‌ها از فیلم‌های ارزشی نباشد قطعا آن فیلم ها دیده نخواهد شد. فیلم‌هایی که در حوزه دفاع مقدس ساخته می‌شود جز آثار ارزشی است که باید دیده شود و مورد توجه قرار گیرد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از