حالت تاریک
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی خبرداد؛

آغاز ثبت نام چهل‌و هفتمین دوره‌مسابقات قرآن کریم

آغاز ثبت نام چهل‌و هفتمین دوره‌مسابقات قرآن کریم

مدیرکل اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی از آغاز ثبت نام چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»،حجت الاسلام پرویز بخشی‌پور،  از آغاز ثبت نام چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد و گفت: این مسابقات ویژه خواهران و برادران است.

وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات در دو گروه سنی بالای 18 سال(متولدین 01/03/1385 به قبل) و 12 تا 18 سال(متولدین02/03/1385 تا 01/03/1391) برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در رابطه با نحوه ثبت نام در این دوره از مسابقات قرآن کریم یادآور شد: علاقمندان جهت ثبت نام تز تاریخ 01/03/1403 لغایت 19/03/1403 می توانند با مراجعه به تارنمای میز خدمت سازمان اوقاف و امور خیریه به نشانی my.oghaf.ir اقدام کنند.

وی با اشاره به رشته های قابل رقابت در این دوره از مسابقات قرآن کریم گفت: رشته های مسابقات ویژه گروه سنی 12 تا 18 سال شامل قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن کریم و رشته های مسابقات ویژه گروه سنی بالای 18 سال شامل بخش آوایی انفرادی در رشته های حفظ( کل، 20 جزء، 10 جزء و 5 جزء)، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان و دعاخوانی، بخش گروهی در رشته های مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم، بخش معارفی عمومی در ترجمه سوره های لقمان، حجرات و حشر، بخش معارفی تخصصی در رشته های معارف قرآن کریم، معارف نهج البلاغه و معارف صحیفه سجادیه می شود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از