حالت تاریک
مدرس مدرسه علمیه الصدیق بیرجند:

استکبارجهانی از هزاران حاج قاسم ایران هراس دارد

استکبارجهانی از هزاران حاج قاسم ایران هراس دارد

مدرس مدرسه علمیه الصدیق بیرجند گفت: استکبار جهانی قطعا از افرادی هم چون شهید سلیمانی که حامی انقلاب هستند هراس و ترس دارند و می‌دانند هزاران حاج قاسم در ایران هستد.

مولوی نایب عنانی، مدرس مدرسه علمیه الصدیق بیرجند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، اظهار داشت:از نظر علمای اهل سنت، این عمل زشت، شنیع و پستی که دشمنان ما از هر گروه و جناحی مرتکب شدند و انسان‌های مظلوم و بی دفاع را کشتند کاملا محکوم می‌کنیم.

هزاران حاج قاسم از مکتب این شهید برخواسته اند

وی ضمن بیزاری از افرادی که انسان‌های بی دفاع را این‌گونه مظلومانه می‌کشند، افزود: قطعا آنها با شهادت رساندن حاج قاسم، می‌دانند حاج قاسم‌هایی در ایران و به دنبال مکتب شهید سلیمانی زنده می‌شوند و ان‌شاء الله ایران همیشه سربلند خواهد بود.

استکبار جهانی در محاسبات خود دچار اشتباه شده‌اند

مدرس مدرسه علمیه الصدیق بیرجند ضمن تصریح این‌که استکبار جهانی در محاسبات خود اشتباه کرده‌اند، یادآورشد: هر کس که به تنگ می‌آیند مجبور می‌شوند انسان‌های بی دفاع را ترور کنند چراکه این افراد و دست نشانده‌های آنها از آینده ایران می‌ترسند.

استکبار جهانی از هزاران حاج قاسم ایران هراس دارد

مولوی عنانی تاکید کرد: استکبار جهانی قطعا از افرادی هم چون شهید سلیمانی که حامی انقلاب هستند هراس و ترس دارند و می‌دانند هزاران حاج قاسم در ایران هستد.

وی ضمن تاکید بر این‌که مردم از این‌گونه اقدامات نمی‌ترسند، گفت: مردم ما هدفی دارند و آن سربلندی ایران و اسلام است از این رو از شهادت هراسی ندارند و این را افتخار می‌دانند و برای این هدف، ایستادگی می‌کنند.

انتهای خبر/ 5

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از