حالت تاریک
بسته خبر ورزشی

اعزام کاراته‌‌کاهای خراسان جنوبی به مسابقات آسیایی

اعزام کاراته‌‌کاهای خراسان جنوبی به مسابقات آسیایی

در بسته خبر ورزشی خاورستان خبرهای متنوعی از اعزام کاراته‌‌کاها، هندبالیست‌های طبسی در روسیه، قضاوت داوران جودو و میزبانی طبس وجود دارد.

بخشی رئیس هیئت کاراته خراسان جنوبی به خبرنگار خاورستان گفت: تیم ۲۵ نفره کاراته شهرستان فردوس‌ و سرایان به نمایندگی خراسان جنوبی به مسابقات آسیایی سبک شوتوکان اعزام می شود.

به گفته وی رقابت های کاراته قهرمانی آسیا ۸ تا ۱۰ شهریور به میزبانی ایران و در نجف آباد اصفهان برگزار می شود.

 

وی افزود: یوسف رضاخانی و جواد کمالی منش نیز به عنوان داور، تیم کاراته خراسان جنوبی را در این دوره از مسابقات همراهی می کنند.

حضور هندبال زغال سنگ طبس در تورنمنت چخوف روسیه

مسابقات بین‌المللی هندبال چخوف روسیه از تاریخ ۱۸ تا ۲۰ آگوست 2023(۲۷ تا ۲۹ مردادماه ۱۴۰۲) در شهر مسکو برگزار شد و تیم هندبال لیگ برتری زغال سنگ طبس به عنوان اولین تیم ایرانی در این دوره از رقابت‌ها شرکت کرد. 

 بر اساس ارزیابی و داوری‌های صورت گرفته، احسان قاسمی، بازیکن جوان و بومی تیم هندبال زغال سنگ طبس، به عنوان فنی‌ترین بازیکن تیم در این دوره از رقابت‌ها انتخاب شد..

 سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال آقایان باشگاه‌های کشور، از تاریخ ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۲ آغاز می شود و تیم هندبال زغال سنگ طبس با حضور در این رویداد ورزشی خارج از کشور، خود را برای حضور موفق در رقابت‌های لیگ برتر هندبال آماده می‌کند.

  قضاوت داوران خراسان جنوبی در مسابقات جودوی چند جانبه جام صلح و دوستی

 مسابقات جودوی چند جانبه جام صلح و دوستی با حضور تیم های پاکستان، سریلانکا، افغانستان و دو تیم از سیستان و بلوچستان در سالن شهید فهمیده زاهدان در حال برگزاری است.

در این دوره از مسابقات داوران استان آقایان، رضا قاسمی داور ممتاز ملی و رئیس کمیته داوران به عنوان نماینده کمیته داوران فدراسیون جودو و مسئول داوری این مسابقات و استاد حسن کارکن داور ممتاز ملی در کنار چهار داور دیگر، مسابقات چند جانبه جام صلح و دوستی را قضاوت می کنند.

همچنین علی تهوری رئیس هیئت جودوی استان خراسان جنوبی نیز در این دوره از مسابقات حضور دارد .

طبس میزبان شطرنج بازان کشوری

اولین دوره مسابقات شطرنج کشوری (جام پلیکان) به میزبانی شهرستان طبس در محل مجموعه تفریخی نارنجستان با حضور ۵۷ بازیکن از ۴ استان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، یزد و تبریز در ۹ دور به روش سوئیسی و حضور سرداور دکتر خسروی برگزار شد.در این دوره از مسابقات ۱۵۰ میلیون ریال جوایز نقدی به همراه حکم قهرمانی به بازیکنان اهدا شد. 

 

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از