حالت تاریک
امام جمعه نهبندان:

اقتدار و امنیت ثمره آزادی در جمهوری‌اسلامی است

اقتدار و امنیت ثمره آزادی در جمهوری‌اسلامی است

امام جمعه نهبندان گفت: گفت: اقتدار و امنیت ثمره آزادی در نظام جمهوری اسلامی است و امروز دشمن از ایران وحشت دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، حجت الاسلام احمد نجمی پور – امام جمعه نهبندان  در مراسم گرامیداشت اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی «مرتضی بصیری پور» که در امامزاده سیدالحسین بخش سرداران نهبندان برگزار شد، گفت: یکی از اصلی ترین شعار های نظام مقدس جمهوری اسلامی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و جمهور به معنی عامه مردم است.

وی با بیان اینکه کلمه ای که هر کس برای خود از آن برداشتی دارد، کلمه آزادی در این شعار است، افزود: کلمه ای که دوست، دشمن، سیاسیون، غیرسیاسیون و مذهبی ها هر کدام از آن تعریفی دارند، لذا کلمه «آزادی» کلمه مظلومی است و باید تبیین شود.

حجت الاسلام نجمی پور گفت: کشور برای استقلال باید هزینه کند، هزینه استقلال اغتشاش، شهادت، مجروح شدن و جنگ است چراکه پیامبر اسلام (ص) برای حکومت اسلامی ۸۰ جنگ تحمیل شده را مدیریت کردند تا حکومت نبوی تثبیت شود.

وی تصریح کرد: پیامبر برای تشکیل حکومت خون دل خورد و امیرالمومنین(ع) هم که حکومت را به دست گرفت بازهم کارشکنی ها و جنگ ها ادامه داشت، حتی در زمان امام حسن(ع) و یا امام حسین (ع) هم جنگ ها ادامه داشت لذا «دینداری» هزینه دارد و ما باید هزینه آن را بپردازیم.

امام جمعه نهبندان با اشاره به اینکه امروز آزادترین کشور آمریکا است، افزود: در این کشور امنیتی وجود ندارد و همه در مقابل هم مسلح هستند، دانش آموز و دانشجو مسلح است اما در جمهوری اسلامی ثمره آزادی، اقتدار است.

وی «اقتدار» را اولین ثمره آزادی عنوان و تصریح کرد: به لحاظ موشکی و هسته ای به قدرتی رسیده ایم که بعد از حمله به کنسولگری ایران، تمام پایگاه های خود در کشورهای آسیایی را جمع کرده و منتظر است که ایران ضربه بزند، یک جنگ روانی درست شده و دشمن از ما وحشت دارد، این اقتدار از ثمره خون شهدا است.

امام جمعه نهبندان گفت: اگر امروز در عرصه علم و دانش، هوا و فضا، موشکی و پهپاد به قدرتی رسیده ایم به خاطر شهدای دانشمند هسته ای است، ثمره خون این شهدای مدافع حرم و امنیت پیشرفت کشور است و مهمترین دستاورد آزادی، امروز امنیت است که بسیاری از کشورهای دنیا از آن محروم است.

حجت الاسلام نجمی پور با اشاره به ترورهای دشمن در داخل کشور، گفت: ما برای به دست آوردن اسلام و آزادی دینی هزینه می دهیم، هر کدام از شهیدان ما یک پهلوان بودند و امروز ما مدیون خون همه شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و امنیت هستیم.

وی افزود: ما انقلاب اسلامی را به بهای زر، زور و تزویر به دست نیاورده ایم، انقلاب را با قطرات خون شهدا و با هزینه به دست آورده ایم و تا آخر این انقلاب باید ایستادگی کنیم.

امام جمعه نهبندان با بیان آینده جمهوری اسلامی روشن است و آخر این ایستادگی، به حکومت جهانی متصل خواهد شد، افزود: در ۱۳ قرن پیش، امیرالمومنین (ع) در نهج البلاغه پیش بینی کرده است که تمام عرب ها متحد می شوند و به شیعیان ما حمله می کنند و عراق و سوریه را فتح می کنند و شیعه روزی یهودی ها را از منطقه خارج خواهند کرد.

حجت الاسلام نجمی پور با بیان اینکه ضمن تسلیت شهادت سرداران امنیت، افزود: امروز دشمن به دنبال تخریب حس بی اعتمادی به فرماندهان نظامی ایران و حس شکست و یاس و ناامید در دل مردم است. از مسئله امید به مردم، مسئله ای است که مورد تاکید رهبری است لذا امید دادن به گفتن نیست و مسئولان باید برای مردم کار کنند و یا موانع را برای مردم بازگو کنند، یعنی با مردم باید رو راست بود.

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی در ضعیف ترین حالت خود قرار گرفته و بسیار مستاصل شده است، افزود: ما باید حواسمان باشد هیچ ایرانی مخالف انتقام گرفتن از اسرائیل نیست و جمهوری اسلامی در زمان خودش حق خود را از حمله به کنسولگری ایران خواهد گرفت.

حجت الاسلام نجمی پور گفت: ما کشوری هستیم که رهبری ما رهبر مقتدر است و ارتش و نظام و نیروهای امنیتی ما در اوج اقتدار هستند و فرماندهان ما جان بر کف هستند لذا نباید القای بی اعتمادی و یاس و ناامیدی داشته باشیم.

امام جمعه نهبندان گفت: همه عالم می دانند ما طالب خون شهدا هستیم و آماده انتقام سخت هستیم و باید تصمیم و دستور نهایی را رهبر معظم انقلاب صادر کنند.

حجت الاسلام نجمی پور افزود: یادمان باشد به برکت خون شهدای مدافع حرم و امنیت به نابودی اسرائیل نزدیک می شویم و اگر امروز اسرائیل حمله می کند به خاطر ضعف خودشان هست و ما اضمحلال اسرائیل را به زودی شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه معیشت مردم در شرایط کنونی وضعیت خوبی ندارد و دولتمردان باید توجه ویژه کنند، خاطرنشان کرد: مردم در روز قدس در روستاها و شهرها سنگ تمام گذاشتند و پای کار هستند و در مقابل مسئولان باید خدمت بی منت داشته باشند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از