حالت تاریک
فرمانده انتظامي خراسان جنوبی خبرداد؛

انهدام باند سازمان يافته‌قاچاق سوخت‌در‌خراسان جنوبي

انهدام باند سازمان يافته‌قاچاق سوخت‌در‌خراسان جنوبي

فرمانده انتظامي خراسان جنوبی از دستگيري اعضاي باند 11 نفره قاچاق سوخت به خارج از کشور با 284 هزار ليتر فرآورده نفتي به ارزش 110 ميليارد ريال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»،سردار حسن شجاعي نسب،  در جمع رسانه ها گفت: ماموران پليس امنيت اقتصادي استان مستقر در مرز ماهيرود، اخباري مبني بر تخلف و تغيير ماهيت در محموله ها توسط يکي از شرکت ها دريافت کرده و از فعاليت افردي نيز در زمينه قاچاق فرآورده هاي نفتي به خارج از کشور مطلع شدند که بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.  

وي بيان داشت: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي، پس از چندين روز پايش و کنترل خودروهاي ورودي و خروجي از مرز ماهيرود و تحت نظر قرار دادن چند نفر از اعضاي شبکه باند قاچاق سازمان يافته فرآورده هاي نفتي موفق شدند در اين رابطه 11 تانکر حامل سوخت قاچاق را شناسايي کنند.  

سردار شجاعی نسب گفت: ماموران با هماهنگي اداره گمرک ماهيرود در بازرسي از تانکرهاي حامل سوخت، 284 هزار ليتر فرآورده هاي نفتي که بصورت سازمان يافته از مرز به خارج از کشور قاچاق مي گرديد کشف کردند.  

فرمانده انتظامي خراسان جنوبي با اشاره به اينکه کارشناسان ارزش محموله هاي سوختي قاچاق را 110 ميليارد ريال بر آورد کرده اند، تصريح کرد: در اين راستا 11 متهم دستگير شدند که به همراه پروندهاي متشکله براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي گرديدند.

 سردار شجاعي نسب خاطرنشان کرد: مبارزه با سود جويان و قاچاقچيان منابع ملي از اولويت هاي پليس است و از شهروندان درخواست مي شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشكوك در اين زمينه، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند. روابط‌عمومی 

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از