حالت تاریک

چراغ جشنواره فیلم فجر در بیرجند روشن شد

چراغ جشنواره فیلم فجر در بیرجند روشن شد

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی فت: اکران ۱۸ فیلم چهل و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در بیرجند از «۱۶» بهمن آغاز شد و تا «۲۲» بهمن در سینماهای بهمن و فردوسی ادامه دارد.

سید علی زمزم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، گفت: فیلم‌های چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در سینمای فردوسی و بهمن بیرجند از ۱۶ تا ۲۲ بهمن اکران می‌شوند.

وی از اکران ۱۸ فیلم جشنواره بین المللی فیلم فجر در سینماهای بیرجند خبر داد و افزود: این فیلم‌ها در هفت روز و در سه سانس ۱۶، ۱۸ و ۳۰ :۲۱ در سینماهای بهمن و فردوسی اکران می‌شوند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: فیلم‌های پرواز ۱۷۵، شه‌سوار، نپتون، آپاراتچی، تابستان همان سال، مجنون، شور عاشقی، پرویز خان، بهشت تبهکاران، احمد، ملکه آلیشون، آسمان غرب، قلب رقّه، میرو، آبی روشن، صبح اعدام، آغوش باز و ببعی در سینما بهمن به روی پرده می‌رود.

زمزم با اشاره به اینکه بهای بلیط ۵۰ هزار تومان است، عنوان کرد: کسانی که علاقمند به تماشای این فیلم‌ها هستند از طریق سکوهای فروش بلیط جشنواره آی تیکت، ایران تیک، سینما تیکت و گیشه هفت می‌توانند برای تهیه فیلم و مشخص کردن سانس و صندلی مورد نظر خود اقدام کنند.

وی بیان کرد: فیلم‌های منتخب از سوی دبیرخانه جشنواره فجر برای نمایش در استان خراسان جنوبی شامل: نپتون، آپاراتچی، آبی روشن، آغوش باز، میرو، قلب رقه، آسمان غرب، صبح اعدام، تابستان همان سال، مجنون، شور عاشقی، پرویز خان، بهشت تبهکاران، احمد، ملکه آلیشون، شهسوار، پرواز ۱۷۵، ببعی (ویژه کودکان) است که دهه فجر امسال در سینماهای بیرجند اکران می‌شوند.

جشنواره بین المللی فیلم فجر یکی از رویدادهای مهم فرهنگی ایران است که به صورت سالانه و هر سال در نیمه بهمن ماه برگزار می‌شود؛ جشنواره‌ای که از سال ۱۳۶۱ و به یاد بهمن ماه ۱۳۵۷ (سالروز پیروزی انقلاب اسلامی) به صورت مستمر برگزار شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از