حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/10/05 شمسی | 2024/12/25 میلادی
آیا مایل به نصب وب اپلیکیشن خاورستان | khavarestan هستید؟
بازاریابی و فروش مشکل تولیدکنندگان پوشاک ایرانی
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی مطرح کرد:

بازاریابی و فروش مشکل تولیدکنندگان پوشاک ایرانی

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: از دست‌اندرکاران رویداد ثمین انتظار است راهکاری برای رفع دغدغه و مشکل تولیدکنندگان پوشاک و صنایع‌دستی استان برای بازاریابی و فروش محصولاتشان بیندیشند،

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سردار محمدرضا مهدوی صبح امروز در اختتامیه رویداد فرهنگی هنری و دانش‌بنیان ثمین در راستای پنجمین جشنواره ملی فردخت که در بیرجند برگزار شد، گفت: همه کسانی که در عرصه‌های مختلف تلاش می‌کنند بسیجی هستند و تفکر بسیجی یعنی همین خودباوری و اتکا به توان داخلی.

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب اسلامی ایران جزو کشور‌های عقب افتاده محسوب می‌شد، تأکید کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با تلاش جوانان این مملکت در بسیاری از عرصه‌های علمی جزو کشورهای اول تا سوم جهان است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در ادامه افزود: یکی از اهداف مهمی که در رویداد فرهنگی و هنری و دانش‌بنیان ثمین انتظار داریم استمرار فعالیت برای شکل‌گیری درست فرایند شبکه تولید تا مصرف در حوزه پوشاک ایرانی است.

مهدوی با اشاره به اینکه دست‌اندرکاران این رویداد باید روی این موضوع فکر کرده و راهکاری برای رفع دغدغه و مشکل تولیدکنندگان پوشاک استان برای بازاریابی و فروش محصولاتشان بیندیشند، بیان کرد: جامعه زنان بسیار می‌توانند در اقتصاد خانواده و معرفی صنایع‌دستی آنان نقش‌آفرینی داشته باشند.

وی با تأکید بر لزوم تلاش برای به فعلیت رساندن ظرفیت‌های استان در حوزه پوشاک و صنایع دستی همچمون حوله‌بافی روستای جهانی خراشاد، بیان کرد: ما می‌توانیم با گام‌های بزرگی که در عرصه اقتصاد برمی‌داریم در این زمینه هم بر دشمن فائق آییم.

لزوم شبکه‌سازی در کسب و کار

کارآفرین برتر کشور هم  در این اختتامیه گفت: هر کاری بخواهد تجاری‌سازی شود نیاز به شبکه‌سازی دارد.

مینا مهرنوش بیان کرد:مسئولان باید به موضوع قاچاق در این زمینه توجه و برخود جدی داشته باشند چون قاچاق می‌تواند یک ضربه مهلک به تمام این تلاش‌ها باشد.

وی با بیان اینکه طراحی و بازاریابی مهمترین مسئله در حوزه پوشاک ایرانی است، تصریح کرد: مهمترین کار برای بحث بازاریابی استفاده از دیجیتال است و اگر وارد این حوزه نشویم، نمی‌توانیم در پوشاک این عرضه را کامل کنیم.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از