حالت تاریک
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

بالاترین نمره شهدای خدمت التزام عملی به‌ولایت است

بالاترین نمره شهدای خدمت التزام عملی به‌ولایت است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: بالاترین نمره‌ای که شهید سیدالشهدای خدمت آیت الله رئیسی و همراهان وی داشتند، التزام عملی به ولایت است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حجت‌الاسلام حجت سالاری‌مکی امروز یکشنبه در اجتماع امام رضایی‌ها برای شهادت خادم‌الرضا(ع) و تجمع مردمی هیات در پاسداشت مقام سید شهیدان خدمت سید ابراهیم رئیسی و شهدای همراه که در مزار شهدای بیرجند برگزار شد، گفت: همه دنیا باید بفهمند ما حول محور ولایت اخوت، همدلی و انسجام داریم.

وی با بیان اینکه کاری می‌کنیم تا دشمن متوجه شود شهید رئیسی‌ها و سلیمانی‌ها در این مملکت زیاد هستند، افزود:  آیت الله رئیسی این افتخار را داشت که در سازمان ملل با قرآن به دست حرف بزند و مردم عالم را با قرآن به صلح دعوت کند، و این جزو مشی و اخلاق کریمانه وی بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی در اوج مقام ریاست جمهوری روستاهای مرزی را فراموش نکرد، گفت: باید هوشیار باشیم و به خودمان ببالیم در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که یک حکیم مدبر بسیار اندیشمند از دولت نه تنها حمایت که قدردانی می‌کند.

وی تأکید کرد: امروزمی‌بفهمیم که مقام معظم رهبری اگر پای کار دولت سیزدهم ایستاده بود به چه خاطر بود.

سالاری‌مکی افزود: دنیا ببیند در یک مملکت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه و استاندار جوانش برای خدمت به مناطق محروم، پیشبرد اهداف انقلاب و تحقق شعار نوکری مردم می‌سوزند تا خدمتگزار مردم باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی بارها شهادت دادند که مردم خراسان جنوبی در استکبارستیزی و همراهی با ولایت در رأس هستند و مردم این استان را در آزمون‌های مختلف ممتاز می‌دانستند.

وی با بیان اینکه هنر امام تربیت اینچنین گفتمان‌ها، افراد و شخصیت‌هایی بود عنوان کرد: امروز لباس شهادت بر قامت این شهید بزرگوار و در کنارش امام جمعه تبریز به عنوان مردمی‌ترین امام جمعه و گفتمانی‌ترین وزیر امور خارجه پوشیده شده است.

در آیین معنوی اجتماع امام رضایی‌ها برای خادم الرضا که با حضور باشکوه مردم ولایتمدار بیرجند بود خادمان حرم رضوی با مداحی و قرائت صلوات خاصه حال و هوای خاصی از شهادت و عطر رضوی به فضای گلزار شهدا بخشیدند.

در ادامه پرچم حرم رضوی برای تبرک جستن میان جمعیت گردانده شد و مشتاقان امام رئوف با استقبال گرم از این حضور معنوی خادمین و پرچم گردانی، به اظهار ارادت به امام رضا(ع) پرداخته و نجوای درونی خود را با امام رافت و مهربانی در میان گذاشتند.

انتهای خبر/10

بالاترین نمره شهدای خدمت التزام عملی به‌ولایت است
بالاترین نمره شهدای خدمت التزام عملی به‌ولایت است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از