حالت تاریک

برنامه‌‌های محوری بزرگداشت آیت‌الله رئیسی دربیرجند اعلام شد

برنامه‌‌های محوری بزرگداشت آیت‌الله رئیسی دربیرجند اعلام شد

استاندار خراسان جنوبی پنج برنامه محوری برای بزرگداشت آیت الله رئیسی در کنار برنامه‌های خودجوش مردمی در بیرجند را اعلام کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، جواد قناعت امروز در جلسه برنامه‌ریزی مراسم شهادت آیت الله رئیسی ضمن تبریک و تسلیت شهادت ریاست رییس جمهور و هیات همراه گفت: آیت الله رئیسی با شهادت به سعادت آخروی و کمال رسیده و مزد تلاش‌های خالصانه خود را گرفت.

وی با بیان اینکه شهادت، مزد و پاداش خدمت صادقانه و بی‌منت آیت الله رئیسی است، افزود: با انتصاب آیت الله رئیسی به ریاست جمهوری، جریان اصیل و ناب ولایی و انقلابی به این اطمینان خاطر رسید که بعد از سال‌ها، رئیس جمهوری سکان امور را به دست گرفته که بی‌منت برای مردم کار خواهد کرد.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: تمام مردم کشور یک منتخب و مردم خراسان دو منتخب خود در ریاست جمهوری و مجلس خبرگان رهبری از دست دادند، که غمی دردناک، بزرگ و جانسوز است.

وی تأکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند در روند اجرایی کار کشور هیچ خللی ایجاد نمی‌شود و جای نگرانی نیست مردم اصلا ناراحت نباشند.

قناعت گفت: امروز مقام معظم رهبری تمام اختیارات ریاست جمهوری را بر اساس ظرفیت‌های قانونی و اصل ۱۳۱ قانون اساسی به معاون اول رئیس جمهور تنفیذ کردند.

استاندار خراسان جنوبی از برگزاری پنج برنامه محوری بزرگداشت آیت الله رئیسی در کنار برنامه‌های خودجوش مردمی در بیرجند خبر داد و گفت: همچنین برنامه‌های محوری و مردمی در روستا، شهرها و شهرستان‌ها با محوریت فرمانداران در حال برنامه‌ریزی است.

وی برگزاری نخستین برنامه محوری را امشب ساعت ۱۹:۳۰ در محل شهدای باقریه اعلام کرد و افزود: مراسم محوری دیگر فردا شب در مسجد امام حسین(ع)، روز سوم در حسینیه جماران، روز چهارم یعنی روز چهارشنبه ساعت ۱۷ در مزار شهدای بیرجند و برنامه پنجم نیز روز جمعه همراه با نمازهای جمعه خواهد بود که در مرکز استان یک ساعت قبل از برپایی نماز در محل مصلی تعیین شده است.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی‌الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

آیت‌الله آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه تبریز، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از