حالت تاریک

برگزاری استارتاپ برق و الکترونیک در دانشگاه‌ علمی‌کاربردی

برگزاری استارتاپ برق و الکترونیک در دانشگاه‌ علمی‌کاربردی

رئیس دانشگاه جامع علمی کابردی خراسان جنوبی گفت: در منطقه ویژه اقتصادی استارتاپ برق و الکترونیک برگزار شد و رشته های موجود در دانشگاه علمی کاربردی منطقه ویژه اقتصادی استان براساس نیاز جامعه است.

به گزارش خاورستان ،حبیب آتش روز در استارتاپ برق و الکترونیک گفت: امروز میزبان استارتاپ برق و الکترونیک هستیم که به همت مرکز جامع علمی کاربردی منطقه ویژه اقتصادی استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در حوزه استارتاپ ها حرف و سخن بسیار زیاد است گفت: اگر قرار باشد اموزش و پاسخی برای نیازهای جامعه داشته باشیم،بدون شک به امکانات ، تجهیزات نیاز دارد چرا که آموزش نیاز به تجهیزات دارد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان جنوبی با بیان اینکه امکانات و تجهیزات با منابع مهیا میشود افزود:صنعتی وجود ندارد که امکانات و تجهیزات نداشته باشد و کاری که آموزش های مهارتی انجام میدهند استفاده از امکانات و تجهیزات را تسهیل میکند.

آتش روز با بیان اینکه آموزش های علمی کاربردی مقداری متفاوت اما براساس شغل تعریف میشود افزود: رشته هایی که در جوار صنعت ایجاد شده است در راستای اشتغال است.

وی ادامه داد: رشته های دانشگاه علمی کادبردی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی که در جوار صنعت است براساس نیاز و ایجاد شغل است خیلی از این رشته ها که در دانشگاه علمی کاربردی منطقه ویژه اقتصادی استان وجود دارد دانشجو حین و یا در ابتدای تحصیل وارد بازار کار میشود و بسیاری از پرونده ها را که بررسی میکنیم میزان اشتغال دانشجو بالاست.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان جنوبی با اشاره به رویداد استارتاپ برق و الکترونیک افزود: برای این رویداد ۱۵ ایده ارسال شد که تعدادی از ایده ها استاندارد لازم را نداشتند و ۵ ایده در حضور داوران ایده خود را ارائه دادند.

آتش روز گفت: تاکید ما براین بود که رویدادها مسئله محور باشد و به نوعی مشکلی از مشکلات جامعه و مشکلات صنایعی که مستقر هستند را برطرف کند و همچنین ماهمچنان ایده های برتر را حمایت خواهیم کرد‌

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از