حالت تاریک
در آستانه ولادت حضرت زهرا(س) انجام شد؛

برگزاری جشن تکلیف ۳هزار نفری در بیرجند

برگزاری جشن تکلیف ۳هزار نفری در بیرجند

مراسم جشن تکلیف و جشن بندگی ۳ دانش‌آموز دختر بیرجندی در حسینیه جماران این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»؛ در مراسم جشن عبادت و شکرگزاری کسب مهارت روخوانی قرآن که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد اظهار کرد: جشن عبادت و شکرگزاری کسب مهارت روخوانی قرآن دانش‌آموزان دختر پایه سوم، با حضور ۳ هزار دانش آموز دختر پایه ی سوم مدارس بیرجند، همراه با اجرای برنامه‌های متنوع  از جمله برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر با حضور دانش‌آموزان و حضور مسئولان استان و شهرستان، در حسینیه جماران برگزار شد.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان بیرجند بیان کرد: برگزاری جشن تکلیف به منظور تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به انجام فرایض دینی انجام می‌شود که خاطره‌ای به یاد ماندنی در اذهان دانش‌آموزان باقی می‌گذارد.

وی با اشاره به اجرای طرح ۳۳ روزه روخوانی قرآن کریم عنوان کرد: خواندن عبارات و آیات قرآنی به صورت شمرده و آرام از جمله اهداف برگزاری این طرح است.

بهدانی در خصوص شیوه اجرای این طرح تصریح کرد: در طرح ۳۳ روزه روخوانی قرآن سعی می شود تا دانش‌آموزان با استفاده از روش اشاره‌خوانی، قرآن را آموخته و این کتاب آسمانی را به شکل صحیح و روان قرائت کنند.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان بیرجند در پایان گفت: این طرح همه ساله برگزار می شود و طبق اسناد بالادستی، وظیفه آموزش و پرورش فراهم کردن زمینه لازم برای دستیابی همه دانش‌آموزان به مهارت صحیح‌خوانی قرآن کریم است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از