حالت تاریک
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

مجمع بسیجیان برای حل مسائل‌استان راهکار ارائه می‌دهد

مجمع بسیجیان برای حل مسائل‌استان راهکار ارائه می‌دهد

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: در احصای بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌های استان، مجمع بسیجیان با نگاه کارشناسانه نسبت به مسائل اشراف دارند و راهکارها برای حل مسائل را دنبال می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سردار محمدرضا مهدوی روز یکشنبه در اجلاس عمومی سالیانه مجمع بسیجیان استان که با حضور معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین در حسینیه جماران برگزار شد، اظهار کرد: بسیج در عرصه‌های مختلف، پیشروتر از ما در میدان حضور دارند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: تشکیل گروه‌های اندیشه‌ورزی در بسیج کمک بزرگی به راهبردهای استان و دستگاه‌های اجرایی است.

وی ادامه داد: به برکت هم‌افزایی و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی تاکنون گام‌های خوبی در جهت توسعه و پیشرفت و گره‌گشایی کار مردم استان برداشته شده است.

سردار مهدوی با بیان اینکه در تمام صحنه‌ها و حوادث و مشکلاتی که در استان نیاز به حضور بسیج است پیش‌تر از ما بسیجیان حضور پیدا می‌کنند، افزود: در احصای بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌های که وجود دارد بسیجیان با نگاه کارشناسانه نسبت به مسائل اشراف دارند و راهکارها برای حل مسائل را دنبال می‌کنند.

گفتنی است؛ در این جلسه طرح کارگروه مدیریت و حکمرانی با عنوان صعود بی‌بازگشت در راستای امیدآفرینی، ایجاد هویت ملی و تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات، طرح کارگروه زنان و خانواده و طرح کارگروه اقتصاد زیربنایی ارائه شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از