حالت تاریک
مدیرکل نوسازی مدارس خراسان جنوبی:

بهره‌برداری از ۶۴ فضای آموزشی و فرهنگی در مهر ماه

بهره‌برداری از ۶۴ فضای آموزشی و فرهنگی در مهر ماه

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: ۶۴ فضای آموزشی، ورزشی و فرهنگی با ۱۴۴ کلاس درس با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان آماده افتتاح در ابتدای مهرماه امسال است.

به گزارش خاورستان، حامد رخسارپور امروز شنبه در نشست خبری با اشاره به عملکرد دو ساله دولت سیزدهم در بخش نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اظهار کرد: در این مدت ۹۳ پروژه با ۲۹۳ کلاس درس با زیربنای ۳۵ هزار و ۵۲۶ مترمربع و اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با بیان اینکه ۷۶ کلاس درس کانکسی در مدت دو سال گذشته حذف شده است، ادامه داد: استانداردسازی ۴۵۰ مدرسه در قالب هزار و ۳۷ کلاس درس و احداث ۳۲۶ کلاس درس با اعتبار ۱۷۵ میلیارد تومان با مشارکت خیرین از دیگر اقدامات در دولت سیزدهم است.

وی از رشد ۳۲۰ درصدی اعتبارات در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: سرانه فضای آموزشی از ۶.۴۷ مترمربع به ازای هر دانش‌آموز اکنون به ۶.۶۸ مترمربع افزایش یافته است.

رخسارپور با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی شهرستان بیرجند ۴.۹۹ متر به ازای هر دانش‌آموز است، اضافه کرد: همچنین ۴۵ مدرسه دوشیفته در این شهر فعال است که برای رفع مشکلات نیاز به مشارکت خیرین داریم.

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خرید تجهیزات آموزشی ۴۲۰  مدرسه با اعتبار بالغ بر ۶۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در این مدت انجام شده است، بیان کرد: در حال حاضر ۱۶۴ پروژه در قالب ۴۲۱ کلاس درس با زیربنای ۷۷ هزار و ۴۸۴ مترمربع و اعتبار ۴۷۷ میلیارد تومان در سطح استان در دست اجرا است.

 رخسارپور با گرامیداشت هفته دولت گفت: ۶۴ فضای آموزشی، ورزشی و فرهنگی با ۱۴۴ کلاس درس با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان آماده افتتاح است که همزمان با بازگشایی مدارس در ابتدای مهر با حضور دانش‌آموزان و خیران افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از