حالت تاریک

بیرجندی‌ها پیروزی مقاومت فلسطین را جشن گرفتند

بیرجندی‌ها پیروزی مقاومت فلسطین را جشن گرفتند

جمعی از مردم بیرجند در پی پیروزی‌های محور مقاومت فلسطین در عملیات «طوفان الاقصی» و ناکامی رژیم صهیونیستی شنبه شب به خیابان‌ها آمده و به شادی پرداختند.

به گزارش خاورستان، شهروندان بیرجندی شامگاه شنبه با حضور در میدان قدس این شهر پیروزی جبهه مقاومت و رزمندگان فلسطین در مقابل رژیم کودک‌کش صهیونیستی را جشن گرفتند.

 

حاضران در این تجمع عکس حاج قاسم سلیمانی و پرچم‌های سه رنگ میهن اسلامی، فلسطین و حزب الله را در دست داشته و به اهتزاز درآوردند و با سردادن شعارهای «مرگ بر اسراییل» و « الله اکبر» و ««یا‌ ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا» باری دیگر حمایت خود را از ملت فلسطین اعلام کردند.

 

جمعی از شهروندان نیز به مناسبت این پیروزی‌ها آسمان شهر بیرجند را نورافشانی کردند و جو خاصی را به این نجمع خودجوش بخشیدند.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در این جشن مردمی با اشاره به اینکه مظلومان فلسطینی ده‌ها سال داشتند با رژیم غاصب صهیونیست می‌جنگیدند اما نه با ادبیات مقاومت و مجاهدتی که پرچم حسین بن علی (ع) در رأس باشد، گفت: اما با پیروزی انقلاب اسلامی به پرچمداری امام راحل عزیز و حضور انقلابی ملت مقتدا به اباعبدالله(ع) امروز جبهه مقاومت توانست اولین سیلی بسیار بزرگ و جانانه را بر گوش ناشنوا و چشمان کور صهیونیستی بزند که چندسال پیش در عراق اسلامی خون برادران عزیز ما در جبهه مقاومت را به هم آمیخت.

 

حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی ادامه داد: سیلی حقیقی نابودی رژیم غاصب اسرائیل است که همانگونه که وعده الهی است قدم به قدم به نابودی نزدیک‌تر می‌شوند و استخوان‌های پوک و پوسیده آنان به زباله‌دان تاریخ می‌رود.

 

وی تأکید کرد: اما این مسیر نیاز به اقتدای جانانه به فرمایشات فرمانده این جبهه بزرگ مقاومت، رهبر عزیز و بزرگوارمان امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) دارد.

 

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه پیام مومنین حقیقی این است که جان فدای امام عصر (عج) می‌کنند، گفت: این پیروزی جبهه مقاومت هنوز اول ماجرا است و ان شاءالله وعده الهی نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود و دعا می‌کنیم خداوند همه ما را در مسیر مقاومت و شهدا ثابت قدم نگه‌ دارد و به زودی پرچم متعالی اسلام ناب را بر بلندای قدس به اهتزاز درآورد و همه ما در جماعت جهانی مهدی آل محمد (عج) توفیق حضور پیدا کنیم و شاهد برپایی حاکمیت الهی و آغاز حیات طیبه بشری باشیم.

 

خواندن سرودهای انقلابی و برافراشتن پرچم ایران و فلسطین در میدان قدس از دیگر برنامه‌های این جشن مردمی در حمایت از پیروزی غرورآفرین مردم فلسطین بود.

 

 گفتنی است رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح امروز (شنبه) عملیات همه جانبه و بی نظیر خود را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از