حالت تاریک
رئیس اداره حمل‌ونقل جاده‌ای درمیان عنوان کرد:

خط‌کشی و نصب و تعویض محورهای درمیان

خط‌کشی و نصب و تعویض محورهای درمیان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان درمیان از اجرای 30 کیلومتر خط کشی و نصب و تعویض بیش از 200عدد تابلو و علائم محورهای شهرستان درمیان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبری تحلیلی خاورستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، رضا نوری مقدم گفت: به منظور افزایش ایمنی محورها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران متردد جاده‌ای،این اداره عملیات اجرای خط کشی و همچنین نصب و تعویض تابلو و علائم در سطح محورهای این شهرستان را در دستور کار خود قرار داده به طوری که از ابتدای سال جاری تا کنون خط کشی ۳۰ کیلومتر و نصب و تعویض بیش از ۲۰۰ عدد تابلو و علائم در سطح راه‌های تحت پوشش این اداره اجرایی گردیده است. 

وی افزود : این علائم شامل تابلوهای اخطاری، انتظامی ، اطلاعاتی، مسیر نما و ... بوده است که ارتقاء ایمنی و افزایش دید کافی در شب ، هدایت ترافیک ، تسهیل رفت و آمد و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی از مزایای اجرای خط کشی و نصب علائم جاده ‌ها می باشد.

نوری مقدم یادآور شد: تامین ایمنی کاربران جاده ای یکی از اهداف مهم سازمان راهداری می باشد و این اداره در راستای اهداف سازمان و با توجه به اعتبارات ابلاغی اقدامات لازم را انجام می دهد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از