حالت تاریک
استاندار خراسان جنوبی:

دشمن درصدد‌ گسست بین مردم و نظام است

دشمن درصدد‌ گسست بین مردم و نظام است

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه حضور و پشتوانه مردمی یکی از مولفه‌های قدرت در جامعه جهانی است، گفت: دشمن به دنبال ایجاد گسست بین مردم و نظام و حاکمیت است که باید هوشیار باشیم و جایگاه ایران را برای جوانان تبیین کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، جواد قناعت در جشن شکرانه خدمت جامعه کشاورزی استان با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: عزت و اقتدار و الگو شدن امروز ایران اسلامی را مدیون رهبری‌های پیامبرگونه امامین انقلاب و شهدای والا مقام هستیم.

 وی با بیان اینکه امروز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم در حالی که مردم ایران فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشتند، افزود: در این سال‌ها دشمنان و منافقان با تحمیل هشت سال جنگ و ترور مردم و مسئولان می‌خواستند جلوی حرکت این انقلاب را بگیرند اما نتوانستند و اکنون به فرمایش رهبر معظم انقلاب، جهان در مسیر تحول است.

 استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: این تغییرات به سمت ضعیف شدن نظام سلطه آمریکا و اروپا و از طرفی به نفع جهان اسلام و گروه‌های مقاومت است.

 قناعت با اشاره به اینکه جامعه جهانی نگاهش به جمهوری اسلامی ایران است و این یک واقعیت خارج از هیاهو و دروغ‌های فضای مجازی است، تصریح کرد: اگر جمهوری اسلامی و انتخابات آن تاثیرگذار نبود پس چرا دشمنان اینقدر وقت می‌گذراند که مردم را مأیوس و ناامید کنند که در انتخابات حضور پیدا نکنند.

 وی به جنایت آمریکا و انگلیس خبیث در حق مردم ایران اشاره کرد و ادامه داد: استعمار انگلیس در دوران جنگ جهانی با ایجاد قحطی مصنوعی و بیماری و گرسنگی، جان بیش از ۹ میلیون ایرانی را گرفت.

 استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه راهبردشناسان غربی می‌گویند در جامعه جهانی هر توافق و معاهده‌ای بسته می‌شود باید جمهوری اسلامی ایران و نقش آن در منطقه را در نظر بگیریم، افزود: ایران اکنون قدرتی منطقه‌ای و عضو باشگاه هسته‌ای جهان است.

 قناعت به ساخت ماهواره بومی به همت جوانان دانشمند و متخصص ایرانی اشاره کرد و گفت: ایران علی‌رغم تهدیدها و تحریم‌ها پیشرفت‌های بسیار خوبی در حوزه پزشکی، علم و فناوری داشته است که قابل مقایسه با قبل از انقلاب اسلامی نیست.

 وی بیان کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب این است که جرأت و جسارت علمی به جوانان داد و مرزهای دانش را شکستند و اکنون ایران جزو کشورهای برتر دنیا است.

 استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حضور و پشتوانه مردمی یکی از مولفه‌های قدرت در جامعه جهانی است، گفت: جمعیت، وسعت، اقتصاد، خاک و تجهیزات نظامی از دیگر مولفه‌های قدرت است اما جالب است که اثرگذاری جمعیت ۸۵ میلیونی ایران از جمعیت میلیاردی کشور چین بیشتر است و دشمن به دنبال ایجاد گسست بین مردم و نظام و حاکمیت است که باید هوشیار باشیم و جایگاه ایران را برای جوانان تبیین کنیم.

 قناعت در پایان متذکر شد: دشمن با بزرگ‌نمایی مشکلات و کوچک‌نمایی موفقیت‌های ایران می‌خواهد مردم را فریب دهد در حالی که مشکلات غربی‌ها به مراتب بیشتر از ایران است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از