حالت تاریک
بسته خبر ورزشی خاورستان؛

دعوت از گلف‌باز خراسان‌جنوبی به اردوی تیم ملی

دعوت از گلف‌باز خراسان‌جنوبی به اردوی تیم ملی

در بسته خبر ورزشی خاورستان خبرهای متنوعی از دعوت به اردوی تیم ملی گلف، پهلوان خراسان‌جنوبی در قلب مسکو و افتتاح چمن مصنوعی اوجان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، پرهام ابوالحسنی ورزشکار مستعد گلف خراسان‌جنوبی که در مسابقات انتخابی و المپیاد استعدادهای برتر کشور در سال ۱۴۰۲ موفق به کسب مقام سوم کشور شد، به اردوی تیم ملی زیر ۱۸ سال دعوت شد.

 این اردو به همت فدراسیون گلف با حضور ۱۸ گلف‌باز با هدف ارتقاء سطح بازیکنان جوان کشور زیر نظر استاد مولایی «سرمربی تیم ملی» و استاد کرم‌پور «مربی و بازیکن تیم ملی گلف» در مجموعه سرزمین ایرانیان برگزار می‌شود.

پهلوان خراسان‌جنوبی در قلب مسکو

 تیم ملی ورزش زورخانه‌ای ایران با حضور آقای امیرحسین دهقانی نماینده خراسان‌جنوبی در سفر به مسکو و اجرای حرکت‌های خاص خود، شهروندان روس حاضر در آیین‌های پیش‌بینی شده را با این رشته ورزشی آشنا کردند. 

افتتاح چمن مصنوعی اوجان

 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهید آیت الله رئیسی روستای اوجان به بهره‌برداری رسید.

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهید خدمت آیت الله رئیسی روستای اوجان، با حضور جعفری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، ربیعی مدیر کل ورزش و جوانان استان، فاضلی‌فرد فرماندار شهرستان، حبیب الله شاعر رئیس اداره ورزش و جوانان بیرجند و جمعی از مسئولین استان و شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

این پروژه ورزشی به مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار هزینه شده ۱۸ میلیارد ریال افتتاح و در اختیار جوانان و نوجوانان این منطقه قرار گرفت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از