حالت تاریک
بسته خبر ورزشی

دعوت اسکواش‌بازان خراسان‌جنوبی به اردوی انتخابی تیم‌ملی

دعوت اسکواش‌بازان خراسان‌جنوبی به اردوی انتخابی تیم‌ملی

در بسته خبر ورزشی خاورستان خبرهای متنوعی از دعوت به اردوی تیم‌ملی اسکواش، قضاوت لیگ فوتبال، انتصاب در هیئت ، رقابت در لیگ‌برتر، بردخانگی سپاهان، قهرمان هنرهای زورخانه‌ای، انتخابی ۲ لیگ دارت و تیراندازان در خط آتش وجود دارد.

سیدعلی اصغر طهماسبی رئیس هیئت اسکواش استان به خبرنگار پایگاه تحلیلی و خبری «خاورستان» گفت: در پی دعوت رسمی فدراسیون اسکواش فرزاد حق‌خواه، سید امیر مهدی خراشادی‌زاده، مصطفی احراری و محمد رادین عبدالهی به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شدند.

به گفته وی این اردو در فاصله زمانی اول تا سوم دی ماه امسال در تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: تیم اسکواش خراسان جنوبی با حضور فعال در مسابقات اعلامی فدراسیون در سال جاری نتایج درخشانی کسب کرده است که در نهایت در این مرحله انتخابی ۴ نفر از بازیکنان برتر استان افتخار حضور در اردوی تیم ملی را کسب کردند.

 قضاوت در لیگ دسته دوم کشور فوتبال 

با ابلاغ رسمی فدراسیون فوتبال، محمد علی یعقوبی داور ارزنده شهرستان طبس این بار رقابتی از لیگ دسته دوم کشور را که بین تیم های شهید قندی یزد و نیکا پارس چالوس بزوزار خواهد شد را سوت میزند.

 این دیدار روز چهارشنبه ۲۹ آذر ساعت ۱۴:۴۵ در یزد برگزار خواهد شد.

انتصاب در هیئت روشندلان خراسان‌جنوبی 

با حکم محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون ورزش‌‌های نابینایان و کم بینایان یاسر یکه خان به عنوان سرپرست جدید هیئت ورزش‌‌های نابینایان و کم بینایان خراسان‌جنوبی انتخاب شد تا حداکثر در مدت ۳ ماه نسبت به برگزاری مجمع انتخاب رئیس هیئت جدید استان اقدام کند.

رقابت در دور برگشت دومین دوره لیگ‌برتر

بازیکنان باشگاه پایار شهرستان طبس در قالب تیم اکسپرت آکادمی در دور برگشت دومین دوره مسابقات لیگ برتر دارت کارگری کشور رقابت کرد.

 دور برگشت دومین دوره مسابقات لیگ برتر دارت کارگری کشور با حضور ۱۱ تیم در بخش بانوان و ۲۲ تیم در بخش آقایان در مجموعه فرهنگی ورزشی ایثار قزوین برگزار شد. 

برد خانگی تیم فوتبال سپاهان بیرجند

تیم فوتبال سپاهان بیرجند نماینده خراسان جنوبی در لیگ دسته سه میزبان پرسپولیس شیراز بود که در این بازی تیم سپاهان بیرجند با برتری ۲ بر صفر پیروز میدان شد و سومین برد خود را تجربه کرد.

بیرجند قهرمان هنرهای فردی زورخانه‌ای

مسابقات هنرهای فردی ورزش زورخانه ای استان به میزبانی شهرستان خوسف در زورخانه روستای تقاب برگزار شد.

 در این دوره از مسابقات ۳۰ ورزشکار از شهرستان های استان از جمله فردوس، بیرجند، خوسف و‌ قاین در رشته‌های میل سنگین، کباده و سنگ چرخ و چمنی شرکت کرده بودند که تیم بیرجند قهرمان شد و تیم‌های قاین، خوسف و فردوس نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم مشترک را کسب کردند.

هدف از برگزاری این مسابقات آمادگی ورزشکاران برای حضور در رقابت‌های کشوری به میزبانی شیراز بود.

انتخابی ۲ لیگ دارت در بیرجند 

اولین مرحله مسابقات دارت انتخابی لیگ های برتر شهرستان بیرجند در آذر ماه ۱۴۰۲ با حضور ۱۷ نفر شرکت‌کننده به صورت گروهی و حذفی برگزار شد و به ترتیب علیرضا محمد زاده و مجتبی فروتن مقام‌های اول و دوم این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

تیراندازان در خط آتش 

 دو تیم انتخابی دختران استان در رشته تفنگ و تپانچه بادی در سی و دومین مسابقات قهرمانی کشور در سالن ۸۰ خط تهران با ۳۲استان به رقابت پرداختند.

فاطمه علی آبادی، مبینا کامیابی، انسیه بهزادفر، شکوفه بهزاد فر، یسنا آهنی و سمانه وحدتی اعضای تیم استان در این رقابت‌ها بودند.

درضمن فاطمه زهرا سعادتی به عنوان مربی و اکرم کیانی به عنوان سرپرست، تیم استان را همراهی کردند.

 

  

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از