حالت تاریک
همزمان با هفته دولت؛

روبان ۱۹ پروژه ورزشی خراسان جنوبی بریده می‌شود

روبان ۱۹ پروژه ورزشی خراسان جنوبی بریده می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از افتتاح ۱۹ پروژه ورزشی با ۶۸۰ میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت خبر داد و گفت: در مجموع ۵۷ پروژه ورزشی از ابتدای دولت سیزدهم در خراسان جنوبی بهره‌برداری شده است.

به گزارش خاورستان، محسن قطبی ظهر در نشست خبری به مناسبت هفته دولت گفت: در هفته دولت در مجموع ۱۸ پروژه ورزشی با ۳۵ هزار مترمربع و ۶۸۰ میلیارد ریال اعتبار در نقاط مختلف خراسان جنوبی افتتاح می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان این‌که پنج مورد از این پروژه‌ها زمین‌های چمن مصنوعی هستند که در زیرکوه به بهره‌برداری می‌رسند افزود: سالن چند منظوره تیغاب با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار، زمین بزرگ چمن مصنوعی سربیشه، سالن ورزشی شمال شهر بیرجند با دو هزار و ۶۰۰ مترمربع از جمله پروژه‌هایی است که در هفته دولت افتتاح می‌شوند.

به گفته قطبی هم چنین در توسعه مناطق روستایی و کم برخوردار با مشارکت وزارت ورزش و جوانان ۱۶ پروژه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال شروع شده است.

 وی با بیان اینکه در این هفته پیست موتورسواری مود با مشارکت بخش خصوصی کلنگ‌زنی می‌شود تصریح کرد: ۱۰۰ زمین چمن مصنوعی در قالب طرح محرومیت زدایی از مناطق مرزی، در قالب تفاهم نامه با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان تا سال ۱۴۰۳ در نقاط مختلف استان ایجاد می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی ادامه داد: ۳۷ پروژه ناتمام ورزشی روستایی با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) طی دو سال تکمیل می‌شوند.

قطبی بیان کرد: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی ۵۰ زمین چمن مصنوعی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان  طی دو سال در شهرستان‌های استان احداث می‌‌شود.

وی تاکید کرد: تا پایان سال ۱۴۰۳ در همه روستاهای بالای ۵۰۰ نفر جمعیت استان، یک پروژه ورزشی ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۵۷ پروژه ورزشی در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسیده است گفت: برای تکمیل سه خانه جوان بیرجند با ۹۰ درصد، طبس ۳۰ درصد و قاین پنج درصد پیشرفت فیزیکی نیز تامین اعتبار شده است.

قطبی با بیان اینکه خانه جوان بیرجند تا پایان امسال افتتاح می‌شود خاطرنشان کرد: عملیات تکمیل استخر شنای طبس نیز در حال انجام است که در هفته تربیت بدنی  به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: برای ساخت سالن ورزشی دو هزار و ۵۰۰ نفری قاین هم امسال ۲۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده که عملیات اجرایی آن  شروع خواهد شد.

به گفته وی با قول استاندار برای تامین اعتبار، سالن ورزشی فردوس، دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌ رسد.

قطبی با بیان اینکه نشست‌های تبیینی دستاوردهای دولت و انقلاب با حضور جوانان و طرح روایت پیشرفت هفته دولت در شهرستان‌های خراسان جنوبی برگزار می‌شود گفت: برگزاری همایش ورزش صبحگاهی بانوان، تجلیل از برترین‌های عفاف و حجاب، استفاده رایگان کارکنان دولت در روز کارمند از اماکن ورزشی، برگزاری چهارمین المپیاد استعدادهای برتر، افتتاح دو خط تیراندازی در علی آباد سربیشه و دشتغران طبس و برپایی رقابت‌های مختلف ورزشی از دیگر برنامه‌های دولت در استان است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از