حالت تاریک
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی:

زلزله گزیک خسارتی نداشت

زلزله گزیک خسارتی نداشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ساعت ۴:۴٢ صبح امروز یکشنبه (۳۱ تیر) زلزله ای به بزرگی ۴.۵ ریشتر بخش گزیک از توابع شهرستان درمیان را لرزاند، گفت: تا این لحظه خسارتی از این زمین لرزه گزارش نشده است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان» و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محمدعلی آخوندی امروز به رسانه‌های گروهی گفت: ساعت ۴:۴٢ صبح امروز یکشنبه ۳۱ تیرماه زلزله‌ای به بزرگی ۴.۵ ریشتر بخش گزیک از توابع شهرستان درمیان را لرزاند.

وی افزود: این زلزله در عمق شش کیلومتری زمین و در منطقه‌ای کوهستانی به وقوع پیوسته است.

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: کانون این زلزله حوالی روستای خالی از سکنه کلاته بنی نبی گزارش شده است.

آخوندی با اشاره به اینکه محل وقوع این زمین لرزه در ۱۷ کیلومتری شهر گزیک و در جنوب منطقه گزخت بوده است، متذکر شد: تیم‌های ارزیاب هلال احمر و اورژانس با محوریت فرمانداری شهرستان درمیان از همان لحظات اولیه وقوع زلزله به منطقه اعزام شده‌اند و دستگاه‌های خدماتی نیز در حالت آماده‌باش هستند.

به گفته وی؛ شهرداری گزیک هم در حال رصد شرایط و بررسی خسارت‌های احتمالی در محدوده شهری است.

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه این زلزله در شهر گزیک بیشتر احساس شده، بیان کرد: تا این لحظه گزارشی مبنی بر بروز خسارت ناشی از این زمین لرزه مخابره نشده است.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از