حالت تاریک

سالن ورزشی شهدای معلم در طبس افتتاح شد

سالن ورزشی شهدای معلم در طبس افتتاح شد

سالن ورزشی شهدای معلم طبس با اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال روز پنجشنبه با حضور استاندار خراسان جنوبی در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خاورستان، جواد قناعت امروز در آغاز سفر یک روزه به طبس در مراسم افتتاح سالن ورزشی شهدای معلم حضور یافت و این مراسم با حضور نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، جمعی از مدیران استانی و شهرستان برگزار شد.

 

علی اکبر رحیمی، فرماندار ویژه طبس در این مراسم اظهار کرد: سالن ورزشی شهدای معلم طبس از پروژه‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان جنوبی است که با اعتبار بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال احداث شده است.

 

وی  افزود: زیربنای این پروژه ۲۳۰ متر مربع است که ۲ هزار و ۴۰۲ متر مربع محوطه سازی و ۳۰۰ متر طول دیوار محوطه برای آن اجرا شده است.

 

همزمان با حضور استاندار و افتتاح این سالن ورزشی، مشعل المپیادهای دانش آموزی شهرستان طبس نیز روشن شد. در این مراسم از خانواده‌های شهدا، خیرین و ورزشکاران مدال آور شهرستان طبس با حضور استاندار خراسان جنوبی تجلیل شد.

 

شماری از مردم با اغتنام از فرصت حضور استاندار در این مکان به گفتگو با وی پرداختند که قناعت نیز به درخواست‌های آنان رسیدگی کرد.

 

بهره‌برداری از اولین بازارچه سنتی طبس

اولین بازارچه سنتی طبس «داش آقا» هم با حضور استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان افتتاح شد. این بازارچه که با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید، زمینه اشتغال ۱۰ نفر را به صورت مستقیم فراهم آورده است.

 

بازارچه سنتی طبس با ۲۲ غرفه در قالب  ۷۰۰ متر مربع زیربنا در زمینی به مساحت ۸۵۰ متر مربع احداث شده است.

 

بازدید از کاروانسراهای خان و کلمرد و افتتاح ۲ مجتمع گردشگری از دیگر برنامه‌های استاندار در سفر به شهرستان طبس است.

 

قناعت در ادامه با سفر به شهرستان بشرویه اقامتگاه بومگردی را افتتاح و از مراحل مرمت بافت تاریخی این شهر بازدید می‌کند.

 

سالن ورزشی شهدای معلم در طبس افتتاح شد
سالن ورزشی شهدای معلم در طبس افتتاح شد

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از