حالت تاریک
نماینده مردم قاینات و زیرکوه:

سهمیه سوخت ادوات کشاورزی خراسان‌جنوبی ۳ برابر شد

سهمیه سوخت ادوات کشاورزی خراسان‌جنوبی ۳ برابر شد

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: سهمیه سوخت ادوات کشاورزی خراسان جنوبى برای استفاده در فصل کشاورزی سه برابر شد.

سلمان اسحاقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان» با اشاره به اینکه همیشه یکی از موانعی که برای استان مرزی خراسان جنوبی پیش آمده است واژه‌ای به نام قاچاق سوخت است، گفت: بارها تأکید شده بود که متاسفانه به خاطر اخبار و اطلاعات اشتباهی که به مدیران کشوری داده می‌شود تصمیماتی برای این استان گرفته می‌شود که موانعی بسیار ایجاد می‌کنند.

وی افزود: در این خصوص جلسه‌ای که با آقای سالاری‌نسب معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی داشتیم دو تصمیم گرفته شد.

 نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تصمیم نخست این است که  در هفته‌های آینده معاون وزیر نفت در استان حضور می‌یابد و از نزدیک بازدید میدانی و گزارشات را بدون واسطه خواهند گرفت و تصمیمات را اصلاح خواهند کرد.

اسحاقی با اشاره به اینکه در گذشته یک میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر برای فصل کشاورزی(تابستان) برای ادوات کشاورزی لحاظ شده بود، تأکید کرد: خبر خوش برای کشاورزان عزیز این است که در جلسه با معاون وزیر نفت پس از بحث و بررسی و ارائه آمار سطح زیرکشت استان خراسان جنوبی تصمیم گرفته شد که این ظرفیت سه برابر شده و حدود ۶ میلیون لیتر سوخت برای ادوات کشاورزی برای تیر، مرداد و شهریوماه  تخصص یابد.

وی افزود: امیدواریم که بتوانیم با پیگیری‌های مستمر در جایگاه‌های سوخت برای مردم هم سهولت در بحث گرفتن سوخت را داشته باشیم.

 

انتهای خبر/10

سهمیه سوخت ادوات کشاورزی خراسان‌جنوبی ۳ برابر شد

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از