حالت تاریک
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی خبر داد:

فعالیت تابستانه 454 جهادگر مهمان در خراسان جنوبی

فعالیت تابستانه 454 جهادگر مهمان در خراسان جنوبی

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای تابستان تاکنون 454 جهادگر مهمان در مناطق محروم استان برای خدمت‌رسانی به مردم حضور یافتند.

به گزارش خاورستان، مهدی هنری روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اردوهای جهادی تمرینی برای جهاد در زندگی است، اظهار کرد: خداوند در قرآن وعده‌های الهی برای جهادگران داده، جهادی که نه تنها سبب آبادانی، رشد فرهنگی و محرومیت‌زدایی از چهره نقاط محروم کشور می‌شود بلکه در آینده امور اجرایی کشور به دست مدیرانی با روحیه جهادی و بسیجی سپرده می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: جهادگران در استان خراسان جنوبی در قالب اردوهای جهادی تاکنون اقدامات ارزشمندی را در راستای رفع مشکلات و کمبودهای مناطق محروم به سرانجام رسانیده و با این اقدامات در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداشته‌اند. 

هنری با بیان اینکه درحال حاضر میزبان گروه جهادی سید الشهدا (ع) از دبیرستان ریان تهران هستیم، ادامه داد: این گروه جهادی به مدت پنج روز در شهرستان زیرکوه مستقر است. 

وی با اشاره به فعالیت گروه جهادی سید الشهدا (ع) در روستاهای اسفاد، چاه پایا، میرآباد افزود: این گروه جهادی حدود هزار و 500 نفر را تحت پوشش فعالیت‌های خود قرار دادند. 

هنری با تاکید براینکه این گوره جهادی دانش‌آموزی که متشکل از 40 نفر است در انجام چهار پروژه عمرانی مشارکت دارند گفت: پروژه‌هایی از قبیل احداث آبشخور دام، بتن ریزی کف مدرسه، احداث 200 متر کانال آب کشاورزی، همکاری در حصارکشی مدرسه، برگزاری مراسمات فرهنگی و مذهبی فعالیت دارند. 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: توزیع 100 بسته معیشتی، 150 بسته لوازم التحریر و بیش از 200 بسته پوشاک از دیگر اقدامات این گروه جهادی است. 

وی بیان کرد: از ابتدای تابستان امسال تاکنون شش گروه جهادی میهمان از دانشگاه‌های شریف، شهید رجایی، دانشگاه جامع رضوی، گروه جهادی شهید وزوایی، نواوران سلامت و دبیرستان سید الشهدا میهمان خراسان جنوبی بودند.

هنری خطر نشان کرد: از ابتدای تابستان تاکنون 454 جهادگر مهمان در استان برای فعالیت در عرصه‌های عمرانی، پزشکی فرهنگی و مذهبی حضور یافتند.

 

انتهای پیام/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از