حالت تاریک
رئیس پلیس آگاهی خراسان‌جنوبی خبرداد:

قاتلان فراري در دام پليس آگاهي خراسان‌جنوبي

قاتلان فراري در دام پليس آگاهي خراسان‌جنوبي

رئيس پليس آگاهي خراسان جنوبی از دستگيري 2 نفر قاتل خبر داد که پس از ارتکاب قتل جواني 27 ساله اقدام به فرار کرده بودند.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، کاظم صادقي در جمع خبرنگاران گفت: در پي مفقود شدن جواني 27 ساله بيرجندي در فروردين ماه امسال، رسيدگي به موضوع در دستور کار کارآگاهان جنايي پليس آگاهي استان قرار گرفت.

 وي افزود: با توجه به اهميت موضوع ،تحقيقات ميداني آغاز و در بررسي کارآگاهان پليس آگاهي مشخص شد خودروي پژو 405 فرد مفقود شده به رانندگي شخص ديگري دريکي از ميادين شهر بيرجند تصادف کرده و ازآنجا که امکان ارتکاب جنايت قتل توسط اين فرد متصوربوده است کارآگاهان موضوع را در اين رابطه پيگيري کردند.  

رئيس پليس آگاهي خراسان جنوبي افزود: با تلاش کارآگاهان پليس آگاهي و استفاده از فناوري هاي نوين کشف جرم و تجهيزات هوشمند و با بررسي شواهد و قرائن که از قتل جوان 27 ساله گواهي مي داد توانستند هويت قاتلان که دو جوان حدود 30 ساله بودند را شناسايي و پس از هماهنگي هاي لازم با مراجع قضائي طي يک عملياتي منسجم و غافلگيرانه انها را دستگير کردند.

 سرهنگ صادقي با اشاره به اينکه قاتلان دستگير شده در تحقيقات وبازجويي هاي پليس به ارتکاب قتل جوان 27 ساله اعتراف کرده و انگيزه خود را از اين قتل اختلافات مالي وخانوادگي عنوان کردند؛ خاطر نشان کرد: متهمان پس از قتل جوان در خانه اي در شهر بيرجند و انتقال جسد با خودروي مقتول و دفن آن در يکي از روستاهاي شهرستان درميان اقدام به فرار با خودروي مقتول مي کنند .

وی در پايان به هوشمندي و کارآمدي کارآگاهان پليس آگاهي استان در کشف پرونده قتل اشاره کرد و خاطر نشان کرد: متهمان دستگير شده با تشکيل پرونده برای سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند. 

 

انتهای خبر/3

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از