حالت تاریک
مبلغ و کارشناس مذهبی تاکید کرد:

لزوم توجه به جهادتبیین در مراسم معنوی اعتکاف

لزوم توجه به جهادتبیین در مراسم معنوی اعتکاف

مبلغ و کارشناس مذهبی با تاکید بر اینکه اعتکافی که در آن به جهاد تبیین توجه نشود ارزش پایینی دارد، خطاب به خادمان اعتکاف خراسان جنوبی گفت: جهاد واجب و مقدس است و این بحث «جهاد تبیین» سیاسی نیست عین عبادت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، محمدهادی صالح پرور امروز دوشنبه  در همایش خادمان اعتکاف در بیرجند اظهار داشت: به مسئله روایت درست اعتکاف توجه داشته باشید.

مبلغ و کارشناس مذهبی بیان کرد: در بطن فتنه عجیب و غریب و بی سابقه زن، زندگی، آزادی که سال گذشته اجرا شد و هنوز هم کشف حجاب می کنند و یکی از مرکزهای کنشگری آن نوجوانان بودند، از آمار ۴۰۰ هزار نفری نوجوانان معتکف متاسفانه غافل شدیم.

وی ادامه داد: از این تعداد ۲۰۰ هزار نفر دختر دانش آموز بودند و چه قدر این موضوع را روایت کردیم! هیچ کس به آن نپرداخت و باید از اعتکاف می گفتیم و فضای مجازی را از این موضوع پر می کردیم.

صالح پرور با بیان اینکه قصه اعتکاف و حضور نوجوانان می توانست قصه فتنه گذشته را از بین ببرد، افزود: اما هیچ کس به این موضوع توجه جدی نکرد و متاسفانه ذهن های ما به جنگ شناختی مسموم شده است.

مبلغ و کارشناس مذهبی در ادامه عنوان داشت: ۱۵ سال است که مدیریت اعتکاف دانش آموزی را اجرا می کنم و قبل از فتنه ۱۴۰۱ در تهران سه مسجد اعتکاف دانش آموزی داشتند که در سال ۱۴۰۱ این تعداد به یکصد مسجد رسید و در سال ۱۴۰۱ دچار سونامی اعتکاف دانش آموزی و نوجوانان شدیم و جهش ۱۰ برابری داشت.

صالح پرور بیان کرد: با همین نسخه اعتکاف می توان آمار خودکشی در جهان را کاهش داد و به دنبال این بروید که اعتکاف را بین المللی کنید. در صورتی محقق می شود و در جهان صدا خواهد داشت که از لشکر سلام فرمانده ای ها و دهه نودی ها استفاده کنید 

وی ادامه داد: قشر دهه نودی را باور کنید و به آنان میدان دهید قطعا می توانند این قشر اعتکاف را بین المللی کنند و نوجوانان راه حل مشکلات کشور هستند و به جوانان و نوجوانان میدان دهید تا کار کنند.

مبلغ و کارشناس مذهبی با بیان اینکه جمهوری اسلامی فناوری اعتکاف و راه اندازی جبهه مقاومت دارد، گفت: به درایت مقام معظم رهبری و به برکت خون شهیدان امروز میلیون ها نفر در مساجد حضور می یابند و اعتکاف را رقم می زنند و جلودار این موضوع، نوجوانان هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن تمام هدف خود را بر روی دهه نودی ها و دهه هشتادی ها گذاشته است،خطاب به خادمان اعتکاف گفت: درب مساجد را برای حضور نوجوانان باز کنید و امروز به برکت انقلاب اسلامی، اعتکاف بالنده شده است.

صالح پرور با بیان اینکه اعتکافی که در آن به جهاد تبیین توجه نشود ارزش پایینی دارد، افزود: به برنامه های عبادی و سیاسی و فرهنگی در سه روز اعتکاف توجه کنید و جهاد واجب و مقدس است و این بحث سیاسی نیست عین عبادت است.

وی در پایان گفت: ۳۱ هزار هیئت دانش آموزی در کشور داریم و هیچ جای دنیا وجود ندارد و هیچ کشوری مثل ایران نیست، به نشر و روایت خوبی ها و جهاد تبیین توجه ویژه ای داشته باشید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از