حالت تاریک
استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد؛

لزوم حضور مدیران خراسان‌جنوبی در نماز جماعت ادارات

لزوم حضور مدیران خراسان‌جنوبی در نماز جماعت ادارات

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر لزوم حضور مدیران در نماز جماعت ادارات، گفت: توجه به امر اقامه نماز جماعت در دستگاه‌های اجرایی، مدارس و دانشگاه‌ها مورد تأکید است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، جواد قناعت روز یکشنبه در شورای اقامه نماز استان با اشاره به ارزیابی عملکرد اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی گفت: ارتباط مدیران با ستاد اقامه نماز باید بیشتر باشد ضمن اینکه ارزیابی‌ دستگاه‌های اجرایی در حوزه نماز را نمی‌توان با یک نسخه واحد پیچید.

وی با اشاره به ضرورت ثبت عملکرد و فعالیت‌های دستگاه‌های در حوزه نماز در سامانه سجاده افزود: البته این سامانه ارزیابی اشکالاتی دارد که باید احصاء و طی نامه‌ای برای اصلاح و به‌روزرسانی به تهران منعکس شود.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر لزوم حضور مدیران در نماز جماعت ادارات، بیان کرد: کم کاری در این زمینه قابل اغماض نیست و در ارزیابی‌ها مدنظر قرار می‌گیرد.

قناعت با بیان اهمیت جایگاه نمازخانه‌ها در دستگاه‌های اجرایی استان گفت: مدیرانی که مکان مناسب و تمیزی برای نمازخانه‌ در ادارات اختصاص دادند مورد تشویق قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه نسبت به موضوع نماز در مدارس و دانشگاه‌ها باید حساس‌تر باشیم، تصریح کرد: تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته اما با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن و ترویج منکرات در سطح جامعه، این اقدامات کافی نیست و باید بیشتر مورد توجه باشد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تامین موکت نمازهانه‌های مدارس هم در دستور کار است، گفت: انتظار است در ستاد اقامه نماز بیشتر مباحث نرم افزاری برای ترویج و توسعه فرهنگ نماز مدنظر قرار گیرد.

قناعت افزود: هیات نظارت متناظر در استان تشکیل شود و بر روند اجرای آیین‌نامه ترویج و توسعه فرهنگ نماز مصوب هیات وزیران در دولت سیزدهم تأکید داشته باشد و وظایف دستگاه‌های اجرایی در این زمینه احصا شود.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه، بیان کرد: انتظار است اقدامات تبلیغی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات انجام شود و چله خدمت و مراسم یادبود شهدای خدمت تداوم یابد تا شاهد حضور پرشور مردم باشیم.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از