حالت تاریک
در راستای اجرای طرح قرار دوازدهم؛

۵۰۰بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان‌جنوبی توزیع شد

۵۰۰بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان‌جنوبی توزیع شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: در راستای اجرای طرح قرار دوازدهم به مناسبت ماه مبارک رمضان و سال جدید ۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه آب لوله بیرجند بین نیازمندان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حجت الاسلام پرویز بخشی‌پور امروز در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی در محل آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) بیرجند اظهار کرد: مرکز افق با هدف مدیریت و جهت‌دهی به نیات اجتماعی در سازمان اوقاف و امور خیریه راه‌اندازی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بیان کرد: این مرکز در بستر آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه به منظور جذب مساعدت‌های خیرین و توزیع آن و همچنین شناسایی افراد بی‌بضاعت و ارائه خدمات به آنان با رعایت کرامت انسانی فعالیت می‌کند.

وی به طرح قرار دوازدهم اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای این طرح به مناسبت ماه مبارک رمضان و سال جدید ۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه آب لوله بیرجند بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌شود.

بخشی پور ادامه داد: این بسته‌ها به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) توزیع می‌شود و هر بسته معیشتی شامل اقلامی همچون برنج، چای، قند، پنیر، روغن، ماکارونی و رب گوجه فرنگی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: همچنین تعداد ۷۰۰ دست پوشاک از محل کمک خیرین به ارزش ۲۵ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از