حالت تاریک

مدیریت فرهنگی جامعه‌نیازمند‌ هم‌افزایی همه فعالان و‌نهاد‌ها است

مدیریت فرهنگی جامعه‌نیازمند‌ هم‌افزایی همه فعالان و‌نهاد‌ها است

رئیس رسانه ملی: همه فعالان و نهاد‌هایی که احساس تکلیف کرده و توانایی کمک و هم افزایی در مدیریت فرهنگی جامعه را دارند، به کمک یکدیگر بیایند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، پیمان جبلی دراولین نشست هم اندیشی فعالان مجازی کشور که در صدا و سیمای مراکز سراسر کشور به صورت وبینار برگزار شد، گفت: با نگاه به واقعیت‌های کشور، منطقه و جهان و ضرورت‌های لازم که در بیانیه گام دوم از سوی رهبر معظم انقلاب تاکید شده، باید همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها و فعالان و افراد هرآنچه در توان و اختیار دارند برای کار مشترک انجام دهند.

جبلی عنوان کرد: رسانه ملی با تمام توان قادر به تحمل بار مسئولیت سنگین مدیریت فرهنگی جامعه به تنهایی نیست و همه فعالان و نهاد‌هایی که احساس تکلیف کرده و توانایی کمک و هم افزایی در مدیریت فرهنگی جامعه را دارند، به کمک یکدیگر بیایند.

وی با اشاره به اینکه در کشور به برکت انقلاب اسلامی ظرفیت، توان و خلاقیت و نوآوری نهاد‌ها و افراد دلسوز انقلاب اسلامی روز به روز بیشتر شده است گفت: از فتنه‌ها سربلند بیرون آمدیم و باید از فرصت‌های جدید همچون انتخابات به درستی استفاده کنیم.

 جبلی با اشاره به اینکه در کشور به برکت انقلاب اسلامی ظرفیت، توان و خلاقیت و نوآوری نهاد‌ها و افراد دلسوز انقلاب اسلامی روز به روز بیشتر شده است افزود: از فتنه‌ها سربلند بیرون آمدیم و باید از فرصت‌های جدید همچون انتخابات به درستی استفاده کنیم.


رئیس رسانه ملی با بیان اینکه با عمل دسته جمعی و توکل بر خدا قطعا در انتخابات پیش رو موفق خواهیم شد افزود: باید در این اقدام قرارگاهی همه باید در بالابردن مشارکت در انتخابات سهم داشته باشیم.

جبلی تاکید کرد: در سند تحول صدا و سیما به ظرفیت‌ها تاکید شده و نباید تنها به ضوابط تکیه شود بلکه باید با نگاه جدید در پی کارکرد‌ها باشیم.

وی افزود: یکی از فعالیت‌های رسانه ملی که در این دوره در حال پیگیری است، امکان استفاده از آنتن و رادیو و تلویزیون برای حوزه‌های انتخابیه در انتخابات مجلس با راه اندازی ۲۰۰ کانال انتخاباتی است.

معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیرو‌های مسلح کشورهم گفت: فضای مجازی عرصه اصلی جنگ امروز است و دشمن در این عرصه با ما می‌جنگد و متقابلاً ما نیز با دشمنان انقلاب در نبرد شبانه روزی هستیم.

سردار شکارچی با بیان اینکه ترغیب، توجیه و تبیین برای مردم برای حضور حداکثری و پرشور در انتخابات ۱۴۰۲ وظیفه کنونی ماست افزود: رسانه‌های دشمن و رسانه‌های اجتماعی در سراسر دنیا که با دشمنان انقلاب اسلامی هم نوا هستند، با هم متحد شده اند تا مانع حضور پرشور مردم شوند.

وی گفت: وقتی کنش‌گران در فضای مجازی به هم پیوند بخورند، بر اساس این پیوند در راستای سیاست‌ها و راهبرد‌های تعیین شده هماهنگی باید به وجود بیاید و با هم گرایی می‌توان عمل موثر انجام داد.

معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور گفت: قرارگاه فتح ۴ امروز در سطح ملی گسترش داده شده و با هم افزایی در سطح ملی به خوبی کار می‌کند.

سردار شکارچی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن گفت: مردم با وجود تهاجم فرهنگی دشمن، با وجود مشکلات متعدد از جمله مشکلات اقتصادی کشور، با اصل نظام و حاکمیت فاصله‌ای ندارند.

وی افزود: آنچه که باید برای مردم تبیین شود این است که انتخابات نقطه مقابل دیکتاتوری است و یکی از زیرساخت‌های مهم مردم سالاری دینی در کشور انتخابات است.

معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور افزود: یکی از راهبرد‌های مهم دشمن برای ایجاد هرج و مرج، مایوس کردن مردم ما و تشویق به عدم حضور در انتخابات و جداکردن مردم از حاکمیت است.

آقا میری دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور نیز در این جلسه گفت: انتخابات علاوه بر اینکه در تعیین سرنوشت و رفع مشکلات تاثیر دارد در مسئله امنیت نیز یک فرصت جدید را در اختیار کشور قرار می‌دهد تا مسیر خود را پیش ببرد.

وی افزود: دشمن در حال برنامه ریزی است حضور مردم پای صندوق‌های رای را کم رنگ کند که باید در این زمینه مقابل توطئه‌های دشمن ایستاد.

منبع خبر/ صدا وسیما

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از