حالت تاریک
طوفان الاحرار؛

خروش توفنده خراسان‌جنوبی درحمایت از ملت مظلوم فلسطین

خروش توفنده خراسان‌جنوبی درحمایت از ملت مظلوم فلسطین

مردم مومن و ولایی استان خراسان جنوبی با زبان روزه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با روز جهانی قدس دوشادوش ملت غیور ایران اسلامی انزجار خود را از آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، امسال ۴۶ سال است که ندای «القدس لنا» به فرمان معمار کبیر انقلاب، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در میهن عزیزمان و سایر کشورهای مسلمان طنین‌انداز شده است.

مردم مومن و روزه ‌دار استان خراسان جنوبی هم امروز با حضور خود حماسه سیاسی دیگری را در عرصه ملی و بین‌‌المللی خلق خواهند کرد تا صدای حقانیت تنیده شده در مظلومیت فلسطین و قدس شریف را بار دیگر در جهان فریاد زده و داد مظلوم را از ظالمین رژیم اشغالگر و سفاک قدس مطالبه کند.

امسال در شرایطی روز جهانی قدس در حال برگزاری است که بشریت شاهد یکی از بزرگ‌ترین جنایات و نسل‌کُشی‌های تاریخ توسط رژیم سفاک صهیونیستی در غزه است.

راهپیمایی روز جهانی قدس در مرکز استان خراسان جنوبی آغاز شده از میدان ابوذر آغاز شده و به سمت مسجد امام حسین(ع) در حال انجام است. کودک، جوان، میانسال و کهنسال در این راهپیمایی عکس‌هایی از امام(ره) و رهبر معظم انقلاب و شهید سلیمانی در دست دارند.

مومنان روزه دار با در دست داشتن پلاکاردهای متعددی با مضمون مبارزه با استکبار ستیزی و سر دادن شعارهای «با غزه همدردیم/ آماده نبردیم»، «یا الیها المسلمون/ غزه شده غرق خون»، «خون هزاران شهید/ می‌چکد از چنگتان»، « سرلوحه نهضت/ زمزمه امت/ مرگ بر اسرائیل»، «امریکا، اسراییل ننگ به نیرنگتان»، ملت ما بیدار است/ از امریکا بیزار است»، « کوه اراده هستیم/ امریکا را شکستیم»، «ما همه سرباز توییم/ گوش به فرمان توییم ای رهبر آزاده» و «مرگ بر اسراییل» انزجاز خود را از استکبار جهانی و رژیم کودک کش صهیونیستی نشان می‌دهند.

بسیاری از حاضران در راهپیمایی روز جهانی قدس در همدان تصاویری از شهدا به ویژه تصویر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را همراه خود دارند، عده ای دیگر نیز پرچم های سه رنگ میهن اسلامی، پرچم فلسطین و حزب الله لبنان را با خود حمل می‌کنند.

در مسیر راهپیمایی ایستگاه نقاشی کودکان نیز توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برپا شده است.

راهپیمایان پس از حضور در راهپیمایی روز قدس، برای اقامه نماز جمعه در مسجد امام حسین(ع) بیرجند گرد هم می آیند.

انتهای گزارش/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از