حالت تاریک

هدایت ورزش وجوانان خراسان‌‌جنوبی به ربیعی سپرده‌شد

هدایت ورزش وجوانان خراسان‌‌جنوبی به ربیعی سپرده‌شد

آیین تکریم و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی با حضور جمعی از مسئولان و جامعه ورزشی خراسان جنوبی برگزار و محمدعلی ربیعی به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سید محمدرضا طالبی معاون سیاسی استانداری در جلسه تکریم و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی که با حضور سرپرست دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: با توجه به موقعیت راهبردی و آسیب‌هایی که دامنگیر استان است اقدامات، برنامه‌ها و زیرساخت‌های ورزشی متناسب با حل معضلات نیست و از وزارتخانه انتظار داریم بیشتر به خراسان جنوبی توجه کند.

 به گفته وی سلامت جسم و روح و عقل ما در نتیجه ورزش به وجود می‌آید و برای پویایی در زندگی باید بخشی از زندگی خود را به ورزش اختصاص دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای به ورزش قهرمانی دارد، افزود: در حوزه جوانان به دلیل وجود آسیب‌های فراوان باید هویت ملی و انقلابی جوانان بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری ارتقا یابد تا آسیب‌ها در این حوزه به حداقل برسد.

به گفته طالبی مقام معظم رهبری شاخص‌هایی برای جوان انقلابی بیان کردند که معنویت یکی از آنها است و باید در جامعه نهادینه شود.

 وی خاطرنشان کرد: معنویت انسان را به سمت و سوی مکتب حاج قاسم سوق می‌دهد که دشمن از شهادتش بیشتر می‌ترسد.

وی عدالت خواهی و بصیرت شناسی را از دیگر شاخص‌های جوان انقلابی اعلام و تصریح کرد: پرداختن به علم و دانش و خودباری از دیگر شاخصه‌های جوان انقلابی است.

 

طالبی تاکید کرد: باید مواظب تغییر سبک زندگی اسلامی به غربی باشیم و دشمن بعد از دوران دفاع مقدس در صدد بر آمد تا با ضعیف کردن هویت جوان ایرانی بتواند نقشه‌های خود را اجرا کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: زیرساخت‌های خراسان جنوبی با توجه به مرزی بودن استان، مناسب با شرایط موجود نیست و با توجه به حضور حداکثری مردم خراسان جنوبی در انتخابات و همه صحنه‌های دیگر، باید توجه خاصی توسط وزارت ورزش و جوانان به خراسان جنوبی شود.

در این مراسم از زحمات مجید قناد سرپرست اداره کل ورزش و جوانان قدردانی و محمدعلی ربیعی به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی معرفی شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از