حالت تاریک
از ابتدای طرح نوروزی؛

۳۲۲هزار مسافر نوروزی در خراسان‌جنوبی اقامت کردند

۳۲۲هزار مسافر نوروزی در خراسان‌جنوبی اقامت کردند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: از زمان آغاز سفرهای نوروزی تاکنون ۳۲۲ هزار و ۹۵ مسافر و گردشگر نوروزی در اقامتگاه‌های استان مستقر شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، هادی شاهوردی امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر استان با اشاره به بازدید ۷۳۴ هزار و ۹۸۰ نفر از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی خراسان جنوبی در این مدت اظهار کرد: در کنار معرفی جاذبه‌های گردشگری، ۲۳۷ غرفه بازارچه صنایع‌دستی نیز در استان راه‌اندازی ‌شده که به ارائه صنایع‌دستی و محصولات کشاورزی مزیت‌دار استان به عنوان سوغات می‌پردازند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در ۳۲ بازارچه نوروزی صنایع دستی در مرکز و شهرستان‌های استان فعال است، گفت: در حال حاضر در ۳۲ بازارچه نوروزی صنایع دستی در قالب ۲۳۷ غرفه عرضه و فروش در مرکز و شهرستان‌های استان فعال است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی بیان داشت: تا امروز سه میلیون و ۷۰۰ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان داشتیم.

شاهوردی در ادامه افزود: از این میزان حدود ۳۲۲ هزار و ۹۵ نفر از مسافران نوروزی و گردشگران در اقامتگاه‌های رسمی، غیررسمی و اضطراری استان اقامت کرده‌اند.

وی یادآور شد: همچنین در ۳۹ چادر عشایری در مسیرهای مواصلاتی و ورودی شهرهای استان نیز نسبت به عرضه و فروش صنایع دستی و تولیدات عشایر اقدام می‌شود.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از