حالت تاریک

وزیر‌فرهنگ‌و ارشاد اسلامی استان را ترک کرد

وزیر‌فرهنگ‌و ارشاد اسلامی استان را ترک کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان سفر دو روزه خود به خراسان جنوبی با حضور در فرودگاه بین المللی شهید کاوه، بیرجند را به سمت تهران ترک کرد.

به گزارش خاورستان،محمدمهدی اسماعیلی با حضور در فرودگاه بین المللی شهید کاوه، بیرجند را به مقصد تهران ترک کرد.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر دو روزه خود به خراسان جنوبی در برنامه های مختلفی از جمله بازدید از تالار بزرگ شهر بیرجند حضور یافت و قول مساعد داد تا در روز یکشنبه ۱۴ آبان ماه موضوع تامین اعتبارات آن را با رئیس جمهور در میان بگذارد.

 یکی دیگر از برنامه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شرکت در جلسه هم افزایی دستگاه های فرهنگی خراسان جنوبی بود که اسماعیلی در این جلسه از اختصاص بودجه مستقل برای ارتقای شاخص های فرهنگی استان خبر داد و گفت: ۲۰ میلیارد تومان صرفاً برای حمایت از فعالیت های فرهنگی استان اختصاص خواهیم داد تا حوزه فرهنگ از وضعیت فعلی خارج شود.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در جلسه دیدار با اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و مسجد خراسان جنوبی قول داد تا اعتبار مورد نیاز مراکز فرهنگی و هنری خراسان جنوبی تامین شود.

 حضور در اختتامیه هفته فرهنگی استان از دیگر برنامه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خراسان جنوبی بود. اسماعیلی در این مراسم از تهیه برنامه جامعی برای حمایت از کانون‌های فرهنگی و هنری و موسسات قرآنی خبر داد و گفت: بودجه‌های مستقلی برای ارتقای کیفیت و تولید محتوا در اختیار اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه و اصحاب قرآنی قرار خواهیم داد.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز دوم سفر خود به دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی رفت و از اختصاص بودجه ویژه به شورای فرهنگ عمومی استان‌ها خبر داد.

 افتتاح خانه فرهنگ استان و دستور وزیر ارشاد بر تسریع عملیات احداث مجتمع فرهنگی هنری علامه فرزان بیرجند از دیگر برکات حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خراسان جنوبی بود.

 گفتنی است؛ در پایان این سفر دو روزه، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع مردم بیرجند در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان حضور یافت و به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از