حالت تاریک
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی خبر داد:

وصول ۱۷۴میلیارد تومان پرونده‌های تخلف در خراسان‌جنوبی

وصول ۱۷۴میلیارد تومان پرونده‌های تخلف در خراسان‌جنوبی

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: در سال جاری ۸۱ درصد جرائم پرونده‌های تخلف معادل ۱۷۴ میلیارد تومان وصول شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»؛ علی محدثی‌نژاد صبح امروز سه‌شنبه در کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی و کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان اظهار کرد: سازمان تعزیرات رسیدگی به پرونده‌ها در سه حوزه قاچاق کالا و ارز، کالا و خدمات و همچنین در حوزه بهداشت، درمان و دارو فعالیت دارد.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹ هزار و ۱۲۹ فقره پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی استان وارد شده است.

وی در ادامه افزود: تاکنون هشت هزار و ۸۶۹ پرونده تخلف رسیدگی شده و متهمان به پرداخت ۳ هزار و ۸۱۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده‌اند.

محدثی‌نژاد با اشاره به اینکه پنج هزار و ۷۲ فقره اجرای احکام صورت گرفته که از این تعداد پنج هزار و ۱۲ فقره پرونده مختومه شده است، گفت: در سال جاری ۸۱ درصد جرائم پرونده‌های تخلف معادل ۱۷۴ میلیارد تومان وصول  و به خزانه دولت واریز شده است.

وی ادامه داد: در سال جاری تعداد پرونده‌های حوزه کالا و خدمات هزار و ۶۳۲ فقره بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از کاهش ۲۲ درصدی ورودی پرونده‌های بهداشت و درمان در سال جاری خبر داد و گفت: ورودی پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در سال جاری نسبت به سال گذشته ۷۹ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی اضافه کرد: بیشترین میزان تخلفات مربوط به گران فروشی و عدم درج قیمت، عدم تا ارائه فاکتور و عرضه خارج از شبکه بوده است.

وی بیان کرد: طرح نظارتی شب یلدا از ۱۵ تا ۳۰ آذر ماه در دوشیفت صبح و بعدازظهر با حضور بازرسان سازمان صمت و جهاد کشاورزی و اتاق اصناف در حال برگزاری است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از