حالت تاریک

پیکر شهید علیرضا موذن دربیرجند به‌خاک سپرده شد

پیکر شهید علیرضا موذن دربیرجند به‌خاک سپرده شد

پیکر پاک شهید «علیرضا موذن» از نیروهای هنگ مرزی نهبندان که در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید، روز پنجشنبه در بیرجند تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، مراسم تشییع این شهید مرزبان روز پنجشنبه بعد از اقامه نماز ظهر و عصر از محل هیات ابوالفضلی به سمت گلزار شهدای بیرجند برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر شهید ستوان یکم علیرضا موذن با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، فرماندهان نظامی و انتظامی و عموم مردم برگزار شد.

رئیس سابق عقیدتی سیاسی مرکز آموزشی محمد رسول الله (ص) بیرجند در این مراسم اظهار کرد: جوانانی چون شهید موذن در راه مرزبانی از کشور ایران و دفاع از وطن و ناموس به شهادت می‌رسند.

حجت الاسلام حسین فاطمی به جایگاه شهید و شهادت در دین اسلام اشاره کرد و افزود: با افتخار باید از نظام اسلامی دفاع کرد و در این راه خون و جان داد.

وی در ادامه گفت: شهدای زیادی در دوران دفاع مقدس همچنین در مقابل اشرار و استکبار جهانی ایستاده و جان خود را از دست دادند.

رئیس سابق عقیدتی سیاسی مرکز آموزشی محمد رسول (ص) بیرجند تصریح کرد: دشمنان تلاش زیادی می‌کنند تا با به زانو درآوردن اقتصاد کشور، مردم را نسبت به آینده ایران ناامید و مایوس کنند اما مردم با حضور خود را مراسم‌ مختلف این نقشه دشمن را برملا می‌کنند.

فاطمی تأکید کرد: هر کجای دنیا جنایتی باشد زیر سلطه مستکبران و اسرائیل غاصبی است که داعش را به وجود آوردند.

در ادامه حجت الاسلام سید محمدباقر اسدی بر پیکر این شهید مرزبانی نماز اقامه کرد. 

پیکر مطهر این شهید والامقام پس از تشییع باشکوه در گلزار شهدای بیرجند آرام گرفت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از